Ugglefamiljen!

Publicerat: 2012-10-22 Kl: 08:57:00 | I kategori: Teckningar & Illustrationer |




Ugglefamiljen i blått..


Nu är beställningsinlägget uppdaterat och Ugglefamiljen finns att köpa. Den finns i tre färger och i två olika storlekar, A4 och 30x40 cm. A4 kostar för tillfället 150 kr och 30x40 cm kostar för tillfället 195 kr. Sen så har jag fortfarande kvar erbjudandet att man får ytterligare 20% rabatt på hela köpet om man tipsar om mina tryck i ett blogginlägg, men det kan man läsa mer om i beställningsinlägget. Jag har beställt hem 10-20 exemplar av varje färg, så det är först till kvarn som gäller!




.. och rosa..



.. och gult!
 

Kommentarer
Postat av: Janni - Mama till Lilly & Gravid med Lillebror

Du är otroligt duktig Elin! Älskar dina fina tavlor. Särskilt elefanterna på lina och den här uggelfamiljen :)

2012-10-22 @ 20:47:04
URL: http://www.innaj.blogg.se
Postat av: Jenny

Ugglorna är verkligen superfina! Gillar speciellt den med blå himmel :)

Svar: Tack Jenny, vad glad jag blir! Ja de blå ugglorna är nog mina egna favoriter också :)
Elin

2012-10-22 @ 23:15:29
Postat av: Marlene Zufic

Det var absolut inte meningen att du var tvungen att hålla utkik på min blogg. Hann bara inte skriva till dig och länka till inläggget då jag var tvungen att stänga av datorn. Antonio har kommit in i någon period där han gråter i timmar på kvällen. Igår grät han mellan 23:00-01:11. Sen två gånger på natten.

2012-10-24 @ 11:18:06
URL: http://marlenezufic.blogspot.com
Postat av: hos Familjen vanlig

Bara svårt att bestämma vilken man vill ha! Den gula passar bäst hos oss men jag gillar den blå förfärligt mycket... funderar lite tror jag :)

2012-10-25 @ 08:21:46
URL: http://sturegatan3.bloggplatsen.se
Postat av: Carola

Hej Elin!

Ååhhh nu får vi ju köpa ännu fler tavlor till Ellas rum! Men vad gör väl det?! Hihi ;-)
Älskar verkligen ugglorna! Räven sitter som en smäck i hennes rum. Ska fota i em och försöka hinna blogga ikväll också, så du får se den uppe :-)
Säg också till när du e redo för tävlingen ;-)

Med vänlig hälsning, Carola

2012-10-25 @ 10:46:37
URL: http://www.flottforsmatt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0