Sista chansen att tävla om ett plagg från Småfolk!

Publicerat: 2012-10-16 Kl: 08:26:00 | I kategori: Barnkläder |





Så här fin blev Alva i den nya klänningen från Småfolk som hon fick från Babello, den är verkligen underbar på! Jag tänkte lägga in en påminnelse om att min tävling i samarbete med dem avslutas imorgon kväll, så passa på att tävla. Det som man kan vinna är ett valfritt plagg i webshopen från Småfolk, och tävlingen hittar du här!

För några dagar sedan hade Alva sin förskolefotografering och då hade hon den här klänningen på sig. Tyvärr tyvärr så togs det inga enskilda foton i år utan det var alltså bara en gruppfotografering. Jag hade gärna haft enskilda foton också, de är ju så bra julklappar och ett fint minne! Men jag tänkte dra på henne samma kläder någon dag och fota här hemma och låtsas att det är ett förskolefoto, det går ju att beställa förstoringar då också.




Jag gillar verkligen längden på Småfolks klänningar, just över rumpan känns som en perfekt klänningslängd. Längre blir bara knövligt på Alva under ytterplaggen men den här blir ju som ett extra lager tyg över rumpan när det är kallt ute!



Finaste tjejen som är så stolt över att få vara veckans stjärna den här veckan på förskolan! Det är något nytt de har börjat med nu där barnet som är stjärna får hjälpa fröknarna med tex att leda samlingen och att duka. Hon hade verkligen tagit det på allvar fick jag höra, och frågade barnen samma saker vid samlingen som fröknarna brukar fråga haha.. Hon har alltid stenkoll ♥



Kommentarer
Postat av: Emma

Så fin hon är i den klänningen!!! Hoppas hoppas hoppas jag vinner tävlingen då blir det absolut en sån!:) kanske få bli det även om jag inte vinner ser jag...:) vill bara säga att jag följer din blogg dagligen och blir jätteinspirerad att "pimpa" min dotters rum. Du har så många bra idéer och gör det så fint!
Så tack för det:)
/Emma

Svar: Men tack snälla, vad glad jag blir! Jättekul att höra att du tycker att bloggen är inspirerande, det är det som gör det så kul att blogga! kram Elin
Elin

2012-10-16 @ 13:02:27
Postat av: Jullan

Hur är småfolk i storlekarna? Min dotter har 98/104, 92 i vissa plagg typ P.O.P!

Svar: Hej! Jag tycker att storlekarna är helt normala, inte små iallafall! Alva har 98 på lindex, 98/104 på h&m och 98 från Pop, hon kan ha sina kläder i 92/98 fortfarande i småfolk men jag köper bara 98/104 till henne och de passar bra, kommer att passa hela året minst! Men det skiljer lite från plagg till plagg, långärmade klänningar är lite mindre i storleken än de kortärmade, Alva har 98/104 i båda men de kortärmade är lite stora, mvh Elin
Elin

2012-10-16 @ 20:42:00
URL: http://www.wildlake.blogg.se
Postat av: Jullan

Tack för ditt svar! Då vet jag, sitter och spanar och är allt sugen på att testa lite kläder från småfolk. :) Synd att prislappen inte var snällare! :P

Svar: Nej jag håller med, det är inte det billigaste tyvärr ! Men jag sparar mig till mellandagsrean, tills dess håller jag mig till tradera :)
Elin

2012-10-17 @ 10:09:12
URL: http://www.wildlake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0