Prinsessklänning från Vinne Bell!

Publicerat: 2012-11-29 Kl: 22:21:44 | I kategori: Barnkläder |





Barnkläder som är hemmasydda tycker jag oftast är finare än de som säljs i butik då det finns så himla många fina barntyger att väja mellan, och igår fick Alva hem typ världens sötaste klänning som vi fått från Vinnie Bell!  Den gillades av både dottern och mamman i familjen kan jag säga! Jag valde storlek 104 så den är lite stor, men eftersom den har muddar i ärmsluten så kan man ändå vika upp dem och använda den redan nu vilket gör att den kommer att räcka läänge framöver.

Jag kommer att ha en tävling i bloggen tillsammans med Vinnie Bell om några dagar, så kika gärna in igen under helgen för att ha chans på ett fint barnplagg! Fram tills dess så kan ni kika in på hennes facebooksida Helgas pyssel och kolla runt och inspireras bland alla fina plagg och tyger!




Underbart tyg med prinsessor och landskap. Modellen på klänningen är också jättefin, jag gillar att den är lite längre så att den räcker länge, och så är som sagt muddar ett stort plus.




 
 

Kommentarer
Postat av: Mia - mammaliv, träning och husplaner

Så himla fin! Gillar grönt och rosa ihop.

Svar: Ja visst är den! Jag gillar också grönt och rosa ihop, fint när det kommer till både kläder och inredning :)
Elin

2012-11-30 @ 11:51:53
URL: http://miasmil.blogspot.se/
Postat av: Malin

Jättefint mönster, riktigt sagolikt!

Svar: Ja visst är det! Kanske får bli kalasklänningen när Alva fyller år nu efter jul, då vill hon säkert vara lite prinsessig :)
Elin

2012-12-01 @ 12:46:28
URL: http://www.designofluna.blogspot.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Söt klänning! Håller med om att det är lite extra fint med hemsytt, kvalité på ett annat sätt och roligt med ngt eget.

Hoppas ni hade en härlig första advent, kramar!

2012-12-02 @ 21:42:37
URL: http://myhappydays.se
Postat av: Isabell - mamma till Embla och bebben i magen

Jättefin klänning :)
Jag har gått i pararellklass med den tjejen, roligt att se att det går bra för henne :)

2012-12-07 @ 22:18:43
URL: http://annaisabells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0