Nya tavellisten i sovrummet!

Publicerat: 2012-11-12 Kl: 21:20:21 | I kategori: Hemma hos oss |





När Alvas farfar var här häromveckan och borrade upp stringhyllan i köket passade vi även på att sätta upp en tavellist i sovrummet som jag så länge tänkt göra. Det kändes så tomt på väggen innan och jag tycker att det blev riktigt fint!

Däremot ska det nog inte stå exakt de tavlorna på bilden på tavellisten utan jag håller på att byta plats på alla tavlor här hemma efter att jag gjorde min inspirationsvägg i datarummet, och det var dessa som var över just när jag fotade.




Hello sunshine och Good night moonlight är däremot garanterad en plats i sovrummet, det känns som att de passar bäst där. De är köpta på Signerat.se som så många andra av tavlorna vi har här hemma!




Älskar den nya filten som kommer från Hemtex. Jag såg den på bild hos Sofia Ahlehjelm för några veckor sedan och då den såg så himla fin ut i deras soffa med kuddar i svart/vitt och gult som vi också har här hemma,  så det blev ett givet köp. Jag skulle helst av allt velat ha två stycken, en i sovrummet och en i vardagsrummet men nån måtta får det vara så jag får flytta den fram och tillbaka istället..




Let love rule kommer från Lagerhaus som har massor av biliga citattavlor att välja mellan, tror denna stora kostade 79 kr. Mustachtavlan och tavlan med fåglar på har jag köpt från Nordic design collective.




Nej nu ska jag sätta mig och rita lite grann, trevlig kväll på er ♥



 

Kommentarer
Postat av: Rebecka i Alanya

http://bexcollection.se

Julklappstips!
Läsglasögon i otroliga färger, de populära shamballa armbanden, smycken till mobilen och mycket, mycket mer!

2012-11-12 @ 23:09:41
URL: http://xbecka.blogg.se
Postat av: Sofia - mamma till Amanda och Olivia

Så fint ni har det i ert sovrum! Och filten passar ju hur bra som helst :) Kram!

Svar: Tack Sofia! Ja filten blev verkligen pricken över i:et, tur du köpte den så att jag fick syn på den :)
Elin

2012-11-13 @ 00:20:19
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Lillgarden

Snyggt!

Nu blir jag mer och mer sugen på att köpa en burk färg och ta tag i vår tråkvägg i tvrummet!

Svar: Tack! Ja det låter som en bra plan, oftast blir det ju en sån stor förändring bara av att måla en vägg!
Elin

2012-11-13 @ 10:13:47
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Så fint och färgerna går ju igenom i tavlor och kuddar så tavlorna passar ju perfekt där även om du tänkt byte ut några ;-)

2012-11-13 @ 21:46:12
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0