Nya räven med regnbåge!

Publicerat: 2012-11-02 Kl: 22:05:21 | I kategori: Elina Studio - Mitt företag |





Från och med nu så har ju mitt rävmotiv en regnbåge i alla tre färger, men det går fortfarande att köpa den gamla räven utan regnbåge så länge den finns kvar i lager, se min beställningssida här. Jag håller på att fota lite produktbilder när jag har tid, och oj så roligt det är med alla fina prylar som jag frossar i! Jag var tvungen att fota lite bakom kulisserna också bara för att det såg så fint ut med alla prylar omkring, men det kommer i ett eget inlägg.

Inom kort så kommer jag att börja sälja mina tryck på fler stället än bara min blogg, så därför kommer priserna att gå tillbaka till ordinarie priser samtidigt. Jag har haft specialpriser här i bloggen sen jag började sälja mina tryck för att komma igång lite grann, men nu kommer priserna att gå tillbaka till 175 kr för A4 och 240 kr för 30x40 cm som de egentligen kostar, så vill man köpa till de billigare priserna (150 kr för A4 och 195 kr för 30x40 cm) så får man skynda sig!

Däremot kommer jag att fortsätta ett tag till med erbjudandet att man får 20% rabatt på hela köpet om man tipsar om Elina studio i ett blogginlägg.


 


Räven som numera har en regnbåge i alla tre färgerna finns i blått, rosa..



.. och gult!





Hoppas att ni får en bra helg, själv ska jag krypa i säng nu med en gång tror jag. Jag har haft huvudvärk i flera timmar och eftersom jag jobbar hela helgen är det nog bäst att försöka sova och samla lite energi, jag har inte tid att bli sjuk..



Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Du gör så fina bilder! Blir nog en stor beställning den dagen Elias får eget rum, just nu har jag ingenstans att ha dom! :)

Svar: Tack så jättemycket! Det låter bra det, tills dess så har jag förhoppningsvis hunnit göra fler motiv så finns det lite mer att välja på :)
Elin

2012-11-03 @ 00:48:40
URL: http://caroliinea.blogg.se/
Postat av: Marie S

Otroligt fina bilder! Jag och min dotter satt och tittade på dem och då undrar hon om hon kunde få en tröja med motiven på...! :D
Bilderna går med andra ord hem hos oss :-)

Svar: Tack snälla! Vad kul att din dotter gillade dem också, det är ju barnen som ska ha dem i sitt rum så himla kul att höra vad hon tyckte också :)
Elin

2012-11-06 @ 11:07:12
URL: http://marieodanne.blogg.se
Postat av: Suzette - MIXAMER.SE & foto

Så fina!

Svar: Tack så jättemycket :)
Elin

2012-11-06 @ 20:47:32
URL: http://suzettenilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0