Lite jul!

Publicerat: 2012-11-25 Kl: 10:42:40 | I kategori: Barnprylar |





Jag vet att det inte är första advent förrän nästa helg, men här i stan är det iallafall skyltsöndag idag och eftersom jag jobbar hela nästa helg så har jag plockat fram julpyntet redan denna helg! Det blir inte så jättemycket pynt i och för sig, lite juliga kuddar i soffan, ljusstakar och några favoritprydnader får räcka för i år. Kanske att jag sätter upp julgardiner också men vi har nästan bara rullgardiner så det blir i vardagsrummet bara. Julgranen däremot får vänta någon vecka till!

Jag funderade på om Alva skulle få något juligt i sitt rum, men sen kom jag på att hon ju faktiskt har en julprydnad redan. Denna krubba från Oskar & Ellen fick Alva redan förra julen av sin mormor, så den pyntar vi med! Den har Alva i och för sig redan lekt med under hela året, men den brukar ligga i sin påse och inte stå framme.




Hela gänget med både vise männen och änglar!


Nu har vi precis mutat Alva för att lyckas ta årets julkort, och snart ska vi packa ihop oss och åka ner på skyltsöndagen och se om vi träffar tomten! Trevlig söndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0