Lite bilder på Ugglefamiljen.

Publicerat: 2012-11-13 Kl: 23:15:22 | I kategori: Elina Studio - Mitt företag |





Det är väldigt svårt att fånga de rätta färgerna på bild, men jag gör mitt bästa när jag fotar mina inspirationsbilder även om de på något konstigt sätt alltid lyckas se mycket suddigare ut på internet än i Photoshop. Här är några bilder på Ugglefamiljen i tre olika färger - rosa, blått och ljusgult.

Jag tänkte bara säga att trots att jag tar ordinarie priser från och med torsdag på mina tryck så gäller det fortfarande att man får 20% på ett helt köp när man tipsar om Elina studio i ett blogginlägg! Det gäller tillsvidare men bara när man beställer från mig via bloggen, inte från min shop på Signerat.




.. och så dessa babuschkadockor igen, I know.. Sist jag skulle fota så var de helt försvunna och har varit tills idag då Alva plötsligt kom gående med dem i handen. De hade legat i hennes dockvagn hela veckan under täcket. Såklart, att jag inte letade där liksom..



Nej nu blir det godnatt!
 




Kommentarer
Postat av: Nenne

Tycker alltid dina bilder är superfina, inte bara de du illustrerar utan fotona av dem också :-)

Får snart göra en ny beställning!

Svar: Tack snälla, vad glad jag blir :) Jag tycker att kvaliten blir så dålig på fotona men nu känns det bättre! Ja du får hemskt gärna beställa igen ;)
Elin

2012-11-13 @ 23:40:17
URL: http://lillavilda.com
Postat av: Karin

Vad himla kul att man kan peppa lite:D
kram!

2012-11-14 @ 06:22:43
URL: http://endorfinkickar.nu
Postat av: Lucy-Ewelyn.se

Så himla fint!

Svar: Tack så jättemycket :)
Elin

2012-11-15 @ 00:52:52
URL: http://lucy-ewelyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0