Gul molnförvaring från Färg & form!

Publicerat: 2012-11-27 Kl: 21:49:59 | I kategori: Barnprylar |





Det här är det senaste tillskottet till Alvas rum, gul molnförvaring från Färg & Form! Ni kanske minns att jag tipsade om en rabatt på Groupon för några veckor sedan då man fick köpa ett presentkort på Lekmer värde 500 kr men betalade endast 250 kr. Jag köpte två stycken då jag tänkte köpa en del julklappar till Alva, men sen tog just det jag hade tänkt att köpa slut och presentkortet gäller bara till sista oktober. Vilket innebar att jag hade tusen kronor att köpa upp på Lekmer helt plötsligt, och eftersom jag inte hittade saker till Alva för mer än några hundra så fick det även bli dessa boxar samt ett bäddset från Färg & form. För halva priset kändes det helt ok faktiskt!




Jag har länge velat ha de rosa molnboxarna, men jag valde gult istället och tycker att det blev rätt så fint faktiskt även om jag fortfarande är lite kär i de rosa..



Den här stora är ju helt perfekt för att gömma alla småsaker, det får ju plats hur mycket som helst i den!




Den här delen i Alvas rum gillar jag inte speciellt mycket, det är snarare så att jag stör mig på bokhyllan som alltid ser så himla stökig ut hur fint man än försöker att ställa upp grejerna i den. Jag skulle hellre vilja ha ett slags skåp av något slag så att man kan gömma alla spel och böcker och sånt bakom en dörr!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Tycker de gula boxarna blev fina som kontrast mot allt det rosa. Tycker inte att hyllan ser plottrig ut, utan välordnad och riktig snygg :)

2012-11-27 @ 22:18:31
Postat av: maria

Underbara!

2012-11-27 @ 22:20:50
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se
Postat av: ♥ Tirja ♥

Tycker dom passar in perfekt!
Tänk om man hade haft pengarna då när de va! Men ska nog kolla ib på sidan iaf!

2012-11-28 @ 00:51:06
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Fröken svår- blivande tvåbarnsmamma

Tänk att man alltid vill ha det man inte har :)
Vi har modell mindre här hemma av den hyllan men har köpt ett skåp (som dock inte kommit på plats ännu) men när jag ser er större hylla så tänker jag att vi borde ha köpt en sådan istället...
Jag tycker hyllan ser jättefin ut!

Svar: Haha så typiskt :) Det brukar inte vara så där städat dock utan lite spel och böcker brukar också tryckas in som gör att det ser ostädat ut ;) Men nånstans måste ju allt få plats!
Elin

2012-11-28 @ 11:02:49
URL: http://barajagochmin.blogspot.com
Postat av: En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Hom har ju så FINT hemma! Och jag älskar dom gula boxarna :)
Kram

Svar: Tack söta du :) Ja jag har verkligen fastnat för gult den senaste tiden så gult fick det bli!
Elin

2012-11-28 @ 16:10:57
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: ettheltnyttliv - mamma till maja o liten i magen

tänkte skriva precis som jenny både gällande boxarna å hyllan! såå fint!

2012-11-28 @ 22:54:10
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Så fint. Du har verkligen öga för inredning. Önskar mina barns rum med kunde vara så där färglada och inbjudande till lek.
-------------------------------------
Pågående tävlings hos mig:
http://lottizdays.blogg.se/2012/november/tavling-vinn-ett-presentkort-pa-200kr-hos-solentro-alla-som-deltar-ar-vinnare.html

2012-11-29 @ 21:58:21
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Mira

Gör dörrar till hyllan - så där som rustaupp bloggen gjort på Billy bokhyllor. Det måste man ju kunna göra till de flesta hyllor. :) eller skaffa dörrar till några av hyllorna bara - så man kan ha smågrejer som får vara stökigare där.

Inte vet jag, tycker du har fint hur som helst :)

Svar: Tack! Bra tips med dörrar! Jag är inte så jättebra på att snickra dock men det var en himla bra idé! Smådörrar kan jag iallafall få dit själv för det går väl att köpa på Ikea ;) Ja det är alltid några hyllor som är lite extra stökiga så vore skönt att gömma dem!
Elin

2012-11-30 @ 22:52:09
URL: http://mirandalux.se
Postat av: kiwiberries

men o så söta!

2012-12-03 @ 20:03:19
URL: http://kiwiberries.blogg.se/
Postat av: Marie

Superfint!!! Tycker också att det är så fint att blanda in gult bland det rosa=)!

Man blir så glad av den gula färgen och boxarna är ju helt underbara!



Svar: Tack så mycket! Ja gult blir man verkligen glad av så jag tycker att det blev bra även om jag egentligen älskar rosa :)
Elin

2012-12-03 @ 22:27:16
Postat av: Tidy to be

Så fina de var! Vad kul att du hittade presentkort där! Jag är med o får utskick från Groupon sedan nyligen, men har inte hittat något än... Det kommer väl :)

Ta och gör egna dörrar på Expedithyllan, borde väl fungera? :D

Svar: Tack! Ja det skulle kanske fungera, bra tips! Synd att jag är så himla dålig på att snickra bara haha, vi får se om jag lyckas ta tag i det där :)
Elin

2012-12-07 @ 21:24:06
URL: http://www.tidytobe.blogg.se
Postat av: Sanna

Hej där! Letar febrilt efter de gula molnboxarna. Säg till om du vill sälja? :)

[email protected]

Svar: Hej! Tyvärr är det inte aktuellt just nu, det är många som frågat redan och det är synd att de slutat att tillverka de gula för de är mina favoriter med :)
Elin

2015-12-21 @ 00:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0