Världens bästa!

Publicerat: 2012-05-27 Kl: 10:05:34 | I kategori: Allmänt |


Äntligen är det sommar även hos oss i norr, helt underbart att kunna skippa både jacka och fleecekläder! För bara nån vecka sedan var det ju typ fem plusgrader och blåsigt, men igår var det riktigt varmt i solen. Jag vet inte hur jag kommer att göra med bloggen under sommaren, man märker verkligen att det inte är så många som har tid att sitta inne och läsa bloggar när man ser till statistiken, och jag själv vill ju gärna vara ute i solen istället för att sitta vid datorn haha.. Men pausar helt gör jag nog inte, vi får se hur det blir med det.




Grattis världens bästa mamma! En väldigt gammal bild, men de är ju så söta bägge två!


Jag ska snart åka iväg och jobba, men tänkte bara passa på att gratta min lilla mor på morsdag först! Hon är verkligen världens snällaste och omtänksammaste och ställer upp vad det än gäller. Helt enkelt bäst ♥ (Samma ord gäller dock också om min bästa pappa, men nu var det ju morsdag och inte farsdag idag..)

Vi ska fira genom att gå ut och äta middag hela familjen på restaurang när jag slutar jobba, det ska bli så mysigt! Alva har sovit hos sin farmor och farfar i natt för första gången vilket har gått superbra, så henne får jag inte pussa på förräns efter jobbet. Däremot fick jag ju sovmorgon till nio vilket nog är det längsta jag sovit sen Alva föddes, en liten present i sig kan man väl säga..


Så hoppas att ni alla får en jättemysig dag, oavsett om ni firar morsdag eller inte!


Kommentarer
Postat av: En ovanligt bra gravid och mammablogg

Statstiken och vackert väder går ju alltid hand i hand. De somrar som vart som jag haft bloggen har det ju blivit stilltje med skrivandet. Men när man har skoj och så mycket annat att göra så tänker jag inte alls på bloggen. Sen när hösten kommer så är det ju fler timmar som ska slås ihjäl inomhus.



Men visst hoppas man på lite Alva uppdateringar iallafall!

2012-05-27 @ 19:53:38
URL: http://www.minbebis.com/blogg/lindaochtyra
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Nej, visst märks det på statistiken! Jag kommer inte heller blogga så mycket under sommaren, men lite hoppas jag ändå :)



Kram!

2012-05-27 @ 21:46:54
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0