Lite barnkläder..

Publicerat: 2012-05-07 Kl: 22:24:00 | I kategori: Shoppat till Alva |


Hoppas att ni alla har haft en fin helg och en bra start på veckan! Vi verkar ha klarat oss från Alvas magsjuka denna gång, hallelujah. Lördagen blev som sagt ett litet substitut till vår avbokade Stockholmsresa, en jättemysig heldag på stan med shopping (inte ett enda plagg till Alva utan bara till mig själv!!), supergod middag på restaurang och avslutningsvis bio. Vi såg The lucky one med Zac Efron som spelar en återvändande marinsoldat. Den hade inte fått så jättehöga betyg men jag tyckte ändå att den var superbra. Ifall man är lika känslosam som mig som grinar typ till Oprah så är dock ett tips att packa ner en extra näsduk..

Jag hade tänkt att jag skulle hinna fota det jag köpte och visa i det här inlägget, men Alva hade andra planer ikväll. Hon har alltid somnat senast klockan åtta och varit hyfsat lätt att få att somna, men nu när hon har varit sjuk så har hon velat somna i soffan med oss istället vilket hon såklart har fått. När hon är sjuk så är det lätt att man struntar i alla regler har jag märkt. Hur som helst så vägrade Alva ligga någon annanstans än just i soffan även ikväll, men sova ville hon inte göra vilket gjorde att hon var vaken till halv tio och till slut somnade på mig, så att fota kunde jag ju bara glömma.



Inte köpta i helgen men fina ändå! Tights, tröja, t-shirt och klänning från Lindex.


Men för att inte ha en helt bildtomt inlägg så kommer lite bilder som legat på datorn några veckor, på barnkläder istället. Väldigt oväntat. Det här är några plagg som har hamnat i Alvas garderob under våren, men till mitt försvar så har jag endast köpt tröjan med bondgårdsmotiv, de andra plaggen har Alva fått av sin mormor. Alla kommer från Lindex och kommer att bli finfina i vår och sommar!







Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Traktor tröjan var ju hur fin som hellst !! Är den från vårens kollektion ?

Kram

2012-05-08 @ 08:02:03
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Men åååhh vad fin bondgårdströjan är då! :D Undrar om den finns kvar i butik för den skulle Molly älska, traktortokig som hon är ;)

2012-05-08 @ 11:37:25
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Isacs Mamma

ååå dom är så fina ! tycker de finns så lite till pojk:(

2012-05-08 @ 13:08:08
URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Postat av: Wicked Syriansk Girl

Vad fin blogg!

2012-05-08 @ 15:11:25
URL: http://brunettebellac.blogg.se/
Postat av: Mary

Vilka söta små kläder! ^•^

2012-05-09 @ 18:38:24
URL: http://mymary.blogg.se/
Postat av: Elin

Denna blogg har jag skapat som en tröst och förståelse för alla som går igenom någonting svårt. Den kommer uppdateras varje dag som någonting under mitt cancerliv hände.

det är inte jag som hade cancer, det var inte jag som låg i sjuksängen, men det är jag som berättar en historia utifrån en systers synpunkt. Många syskon har en liknande upplevelse har jag upptäckt. Jag vill göra det lättare för ett syskon att förstå att det inte är fel att känna avundsjuka elelr att bli arg på sitt syskon trotts att det är sjukt.

Bloggen kommer vara aktiv från den 9 april 2012 - 1 januari 2013

2012-05-09 @ 21:13:29
URL: http://cancernsansikte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0