Rabatt till er som bor i Umeå!

Publicerat: 2012-03-30 Kl: 08:52:00 | I kategori: Barnkläder |






Här kommer ett shoppingtips till er som är Umebor eller bor här i närheten och är sugna på att shoppa lite till helgen! Hjärtat mitt kommer att ha visning av stora delar av sortimentet i Anumarks byastuga på Söndag mellan klockan 11 och 14. De säljer märken som Geggamoja, Småfolk, Rice, Färg & form, Oskar & Ellen, Elodie details och många fler.

Nu har jag fått äran att erbjuda mina läsare som bor här i närheten 30 % på ett helt köp! Ange bara elinochalva när du betalar på söndag. Rabatten gäller endast på plats alltså, inte i webbutiken och det är endast kontant betalning som gäller. Rabatten gäller endast på ordinarie priser.

Så happy shopping! Jag hoppas att vi orkar åka dit och kika lite grann, det är ju alltid roligare att se  och klämma på plats så att man kan se storlekarna bättre och jag har ett presentkort som jag skulle vilja utnyttja. Men tyvärr har jag fått feber och ont i halsen så vi får se hur det känns på söndag. Men jag är då bara nöjd att jag inte smittats av Alvas magsjuka..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0