Vinnaren av en mjukiskrabat!

Publicerat: 2012-06-23 Kl: 21:31:18 | I kategori: Tävlingar |


Den här helgen har varit helt underbar och jag har inte haft tid att sitta vid datorn alls. Det är semestertider på jobbet vilken innebär att det är supermycket att göra samt att jag jobbar till 18 eller 20 nästan varje dag, så den här lediga helgen var verkligen precis vad jag behövde! Midsommar var helt perfekt med strålande sol och trevligt sällskap hela dagen (och kvällen..) lång, men det får bli ett eget inlägg när jag orkar gå igenom alla bilder.

Vi har ju haft så kallt och dåligt väder hittills så jag har inte haft någon sommarkänsla än, men både igår och idag har det varit varmt och strålande sol hela dagen, äntligen sommar! Jag älskar verkligen området vi flyttade till i vintras. Förutom en stor innergård med jättetrevliga grannar och flera barn i Alvas ålder som hon leker med på kvällarna på gården ser vi Nydalasjön från balkongen och har typ tvåhundra meter ner till sjön och en stor äventyrslekpark precis brevid. Det finns flera badplatser runt sjön, och den här helgen har vi avverkat två stycken hittillls,  men förhoppingsvis blir vädret lika fint imorgon så blir det ännu mer sol och bad. Sen avslutade vi denna lördag med att gå ut och äta på O´learys, så denna helg har gått ut på sol och  massor av mat kan man säga, helt pefekt!

 

Men en vinnare i tävlingen i samarbete med Krabat.se har jag iallafall hunnit dra nu ikväll, och den som vann blev Trivsamma förändringar, stort grattis till dig!

 
 

Kommentarer
Postat av: Trivsamma Förändringar

Åhhh så glad jag blev när jag såg att det var jag som vunnit! Tänk vad glad Ebba ska bli över att få en Krabat =)

Kram

2012-06-24 @ 11:34:43
URL: http://trivsammaforandringar.blogspot.com
Postat av: Ida

Vilken tur att jag snubblade in på din blogg, blev totalt förälskad!

2012-06-29 @ 19:51:26
URL: http://idacharlotte.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0