Födelsedagspresenter!

Publicerat: 2012-06-20 Kl: 21:40:14 | I kategori: Högtider (Jul, Nyår, Påsk, födelsedagar) |


Först och främst, tack för alla fina kommentarer i förra inlägget! Både för att så många gillar det jag gör och för att jag får veta vad ni tycker. Jag tänkte bara kika in och slänga upp lite bilder på mina fina födelsedagspresenter som jag fick när jag fyllde år häromveckan! Jag har haft som tradition så länge jag kan minnas att jag fotar både födelsedagspresenter och julklappar, det är så kul att se tio år senare vad man fick en gång i tiden.




Jag har aldrig ägt något finporslin i hela mitt liv utan brukar köra på Ikea och liknande, så därför blev jag så glad över de här fina kopparna och lilla skålen från Marimekko, samt en kökshandduk från samma märke. Jag skulle verkligen inte ha något emot att börja samla på den här serien, tycker den var så fin! En liten kopp här och en liten tallrik där så vips har jag en hel finservis lagom till jag går i pension eller nåt haha..


 
En jättefin bricka samt en stekpanna. Seriöst, jag tror inte att ni skulle tro mig om jag berättade hur många stekpannor och kastruller jag har bränt sönder här hemma, jag måste ha en förbannelse vilande över mig när det kommer till matlagning. Eller så får jag bara acceptera att man inte kan vara bäst på allt hehe..
 


Jag har bestämt mig för att börja jogga och har redan varit ute några gånger, vi bor ju brevid en sjö med ett motionsspår runt så det finns inga ursäkter längre. Så av Andreas och Alva fick jag ett "börja det nya livet - kit"!  Joggingskor, sportstrumpor, en hållare till telefonen och jättebra hörlurar!



Blommor och kort med diverse innehåll som presentkort på restaurang och bidrag till någon spa-behandling, hårprodukter och färska kryddor! Jag som bara har plastblommor hemma så hur de ska överleva är en gåta haha.. Men det var himla gott med färsk basilika i qournfärssåsen häromdagen!


En sista påminnelse att vara med och tävla om en mjukiskrabat! Tävlingen avslutas imorgon kväll kl 23.00 och du hittar tävlingen i vänstermenyn i bloggen!



Kommentarer
Postat av: Anna

Välkommen till min blogg och vårt hem. Det är jag som är MIZS. Jag en 24årig mamma till en alldeles bedårande tös. Det ä hon och jag som slåss om kameran. Jag är ett inredningfreak och ett kakmonster. Jag har en stor passion för skyhöga skor och Paddy är mannen jag avgudar. Slå på en kanna kaffe, luta dig tillbaka och njut. Varmt välkommen till MIZS - Hemlängtan!

2012-06-20 @ 21:46:50
URL: http://www.nattstad.se/mizs
Postat av: Lina- mamma till Gustav

Åh vilka fina koppar! Och brickan hade jag gärna också ägt ;) du får önska dig en kopp varje gång du fyller år och i julklapp så ska du väl i alla fall lyckats få det innan pensionen ;)

2012-06-20 @ 22:40:15
URL: http://vardagslivochbarn.blogspot.com
Postat av: Moa

Jag ser att du missat att fota blomman du fick av mig å Lisa ;)
Kopparna va ju galet snygga.. Bara å samla! Kram

2012-06-21 @ 20:44:13
Postat av: Anna

Vilka fina presenter, speciellt kopparna :)

2012-06-21 @ 21:28:18
URL: http://cyberkaka.blogspot.com
Postat av: Helen

Stort grattis i efterskott!! Så mycket fint du fick jättefina koppar.
Jag har oxå alltid fotat både presenter och julklappar sedan jag var liten och visst är det roligt att titta tillbaka på.
Kram

Postat av: Melanie

Men oj vilka fina presenter! Hoppas du kommer tycka om att jogga, jag älskar det och det är så skönt att komma ut och springa med bra musik i öronen!
Glad midsommar, kram!

2012-06-22 @ 07:10:31
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0