En riktig turgumma!

Publicerat: 2012-06-26 Kl: 20:47:03 | I kategori: Inredning -Barnrum |


Efter att ha haft vädigt mycket att göra på jobbet och samtidigt jobat två elvatimmarspass på två dagar kände jag mig inte direkt pigg när jag kom hem idag. Egentligen tänkte jag slänga mig i soffan och göra absolut ingenting, men bloggen är ju lite som avkoppling för mig. Sen fick jag lite extra energi när jag fick ett mail att jag vunnit den fina födelsedagsbrickan i trä från Minimango som jag bloggade om i helgen, de lottade ut en bricka och  jag hade sån tur att jag vann! Alva kommer att bli överlycklig, hon älskar ju sina köksleksaker.
 
 
 
 
Sen har jag ju även hämtat ut mina provtryck på elefanterna förra veckan! Jag vet inte vad som hänt med min kamera för alla bilder blir bara hur suddiga som helst, men jag orkar verkligen inte ta nya och ladda över till datorn, så de här får duga.
 
Jag upptäckte genast att jag vill göra de flesta färger lite starkare, så det sitter jag och fifflar med nu här hemma innan jag gör en riktig beställning. Men annars tycker jag att de blev fina, de här är tryckta i A3-format men jag tänkte nog erbjuda både A4, A3 och möjligtvis en storlek större också även om inte alla kommer att finnas med en gång.
 
 
 
Jag tycker nog att den gula blev finast, den grå elefanten kom bäst till sin rätt mot den ljusa bakgrunden!
 
!
 
Den färgglada cirkusen uppe till höger är bara en kladd, men den slängde jag med för att se hur den ser ut i färgerna, och det var ju tur eftersom det var på den jag såg hur mycket finare det blev med starka färger!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Men sicken lyckost som vann brickan, grattis! :) Då får Mika kommer över på "fika" hos Alva då eftersom setet var slut när jag skulle beställa, crap! :P

Så fina trycken blev! Lite mer färg skadar aldrig :) Cirustrycket blev ju perfekt färgmässigt!

2012-06-26 @ 21:11:51
URL: http://cyberkaka.blogspot.com
Postat av: Teres

Vilken tur du har. Grattis till vinsten.

Jag som tänkte säga hur fina trycken blev i de ljusa pastellerna:) Jag gillade verkligen dem och skulle gärna ha en i rosa. Gillar när det inte är så skarpa färger så dessa passade verkligen mig. Men tur att smaken är som baken;)

Kram Teres

2012-06-26 @ 21:51:51
URL: http://lantligtismultronbacken.blogspot.com
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Grattis till vinsten! Och trycken med elefanter är ju bara hur gulliga som hellst :)
Kram

2012-06-26 @ 22:51:13
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Cissi

Grattis till vinsten! Den var ju supersöt!

2012-06-27 @ 10:20:35
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Postat av: Josefin -Happy Days-

Ser jättefint ut, så spännande att få skicka in provtryck! :-)

2012-06-27 @ 20:10:50
URL: http://myhappydays.se
Postat av: carro- mamma till melissa och elin

jättefina bilder och elefanter är ju en favorit! är det genom bloggen man kan beställa dem sen?

2012-06-27 @ 21:42:08
URL: http://wcarro.blogg.se
Postat av: Alexandra

Super söta tryck! Kan man köpa av dig??

Svar: Tack, kul att du gillar dem :) De finns snart till försäljning beroende på hur lång tid det tar med tryckeriet, men mellan en vecka och en månad skulle jag tro innan de finns att köpa :) kram Elin
Elin

2012-06-27 @ 23:57:56
Postat av: Karin

När börjar du sälja trycken? Jättefina!

2012-06-28 @ 20:39:42
URL: http://www.kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Margona Strömberg

Måste lämna ett litet avtryck...du har en oerhört mysig blogg som är en av mina favoriter...jag kikar in lite nu o då hos dig och blir alltid lika glad...underbara färger, inredning, kläder m,m fyller din blogg och det gör en på toppenhumör =)
Sedan gör du otroligt fina bilder!!! Wow!!! Underbara barnmotiv och jag skulle kunna tapetsera dotterns rum med dessa!!! Gud vilka fina :) Du ska va riktigt stolt över din talang!!!
Din blogg känns genuin och äkta ;) och det är det långtifrån alla som gör...
Önskar en fortsatt trevlig sommar :)
/Kramar maggi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0