Några dagar kvar att tävla!

Publicerat: 2012-06-17 Kl: 11:39:00 | I kategori: Barnprylar |





Jag älskar verkligen fina mjukisdjur till Alva, och de får gärna se så där glatt gulliga ut. Den här apan som vi fick hem förra veckan från Krabat stämmer verkligen in på både glad och gullig, och den blev en favorit hos Alva direkt då hon stod och kramade den en lång stund sen vi öppnat paketet. Den fick nog en extra hård kram eftersom utlämningsstället där vi hämtar ut paket tyvärr hunnit stänga kvällen innan då vi åkt dit för att hämta ut den, och det var inte kul att se hur besviken Alva blev när jag försökte förklara att vi måste återkomma nästa dag. "Men min apa, min apa" stod hon utanför och grinade stackarn.





Lite suddiga bilder, men här bestämde Alva att den nya apan skulle sitta! Den stora apan var ju faktiskt en mamma-apa till Herr Nilsson förklarade Alva för mig bestämt, så hon ville att den skulle sitta och krama om den lilla apan. Hon är för söt ♥





Nu ska vi snart börja göra oss i ordning för att åka på kalas, men jag vill även bara påminna om tävlingen som pågår nu i samband med just Krabat! Det är inte en apa i vinstpotten, men däremot ett annat jättefint mjukisdjur - en mjukiskrabat! Tävlingen hittar du här eller i vänstermenyn i bloggen, och tävlingen pågår tills på torsdag kväll!


Lycka till!



Kommentarer
Postat av: Bettan

Apan är ju bara för söt! Förstår att hon är helt förälskad i den :)

Hoppas ni har haft en härlig helg.



Kram

2012-06-17 @ 20:32:39
URL: http://haradso.blogspot.com
Postat av: hos familjen vanlig

Visst är de supersöta, lite dyra bara... får nog vara med och se om jag kan vinna en figur istället :)

Fina nya tryck förresten,

kram j.

2012-06-18 @ 21:51:18
URL: http://sturegatan3.bloggplatsen.se
Postat av: Alexandra

Hej! Var är den den prickiga mattan köpt?? Jätte fin!

Svar: Hej! Den prickiga mattan kommer från Mio och heter happy! mvh Elin
Elin

2012-06-24 @ 18:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0