Semester!!

Publicerat: 2012-07-13 Kl: 22:06:00 | I kategori: Allmänt |




Klockan fyra idag sprack himlen upp och solen tittade fram, samma sekund som jag gick på semester från jobbet! Det måste ju vara ett tecken, det blir förhoppningsvis fem härliga lediga veckor. Vi sparar firandet till imorgon då det blir både middag och utgång med vänner, det ser jag verkligen fram emot efter några hektiska veckor på jobbet, jag är helt slutkörd kust nu känner jag. Nu ska jag ta några dagar att förbereda för försäljningen av mina tryck, jättekul att ni är så många som är intresserade!

Jag har inte hunnit fota något i veckan så jag tänkte premiärblogga via mobilen, vi får väl se om inlägget dyker upp eller inte! Lite bilder från instagram under veckan, sa jag att det var beroendeframkallande?.. Hoppas att ni alla får en trevlig fredagskväll och en bra helg, det ska jag ha!


 


Kommentarer
Postat av: Trivsamma Förändringar

Hoppas du får en riktigt härlig semester!
Jag som är hemma och är mammaledig saknar "kicken" lite man får av att gå på semester. Men jag ska inte klaga som får vara hemma hela sommaren!

2012-07-13 @ 23:15:30
URL: http://trivsammaforandringar.blogspot.com
Postat av: Emma, mamma till Julia

Vad heter du på instagram? :) kramis

2012-07-14 @ 22:43:47
URL: http://www.emmzien.blogg.se
Postat av: Carolina

Här är en till som blivit beroende av Instagram.. :-)

2012-07-15 @ 11:39:25
URL: http://carolina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0