Några bilder från Gammlia!

Publicerat: 2012-07-08 Kl: 20:02:51 | I kategori: Allmänt |


Nu förstår jag varför alla bloggare kör med instagram  istället för att uppdatera bloggen, mycket smidigare nu på sommaren när man inte sitter hemma vid datorn! Genast beroendeframkallande också vilket jag ju redan  hade förstått, det var anledningen till att jag inte tänkte skaffa det alls först.. Inte för att jag har så spännande liv att alla kanske vill veta vad jag pysslar med varje dag ( men isåfall heter jag elinochalva), men i bloggen syns ju knappt någonting av vardagen utan blir lite mer mot shopping och inredning just nu, sådana inlägg som man kan förbereda lite innan och det inte gör nåt att man inte hinner publicera samma dag. Att vi hunnit med både ett ettårskalas och en grillfest i helgen hinner jag inte ens blogga om längre, men här kommer iallafall några bilder från tidigare i veckan då jag och Alva var med mina föräldrar på Gammlia och kikade in djuren!





Alva var på ett strålande humör och invigde sin fina nya tröja från Småfolk, vi åt våfflor, kollade på djuren och hade allmänt mysigt. Alva var lite besviken att man inte fick gå in till fåren, men stora fåret kastade ut huvudet genom stängslet och gav Alva en riktig fårkram haha..



Nu blir det hembakta muffins framför tvn, tack också för alla snälla peppande kommentarer i förra inlägget ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: hos familjen vanlig

Nä visst är det svårt att hinna med bloggen jämt, eller prioritera kan man kan säga. Har hört talas om instagram men har ju en gammal vanlig telefon så det är inget för mig. Och gillar ju bloggen så man har allt samlat på ett o samma ställe.... iaf ett tag till.
Gillar såklart Småfolkkläderna du köpt till Alva, kommer du på var så hör av dig.
kram j.

2012-07-08 @ 21:02:39
URL: http://sturegatan3.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra på Ön

Mysiga bilder på Alva och djuren. Jag har inte börjat med instagram ännu, men det verkar vara väldigt beroende framkallande :)

2012-07-08 @ 21:39:13
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com
Postat av: Linda-en ovanligt bra mammablogg

Fina bilder! Tyra har, såklart, en likadan tröja. Älskar den!

Och om det förra inlägget, jag köper ju minst två! Oroa dig inte i förskott.

2012-07-08 @ 22:32:47
URL: http://www.minbebis.com/blogg/lindaochtyra
Postat av: Sofia - mamma till Amanda och Olivia

Så fina bilder! Jag brukar göra kollage av mina Instagrambilder och lägga in på bloggen via mobilen, det är ju en tips om du ändå vill uppdatera. Men jag håller med om att det är svårt att hinna med nu på sommaren. Kram på er!

2012-07-09 @ 09:56:38
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com
Postat av: Margona Strömberg

Hej hej :)
Skriver ett litet tips till dig som är lika Uggletokig som mig ;) Du måste gå in på Blomsterlandet och se deras serie som dom fått in med krukor, burkar, sittpuff, kudde m,m i Uggleserie!!Toksöta i härliga färger =) Tips tips!! Kika in i min blogg så ser du ett inlägg med bilder på dessa sötingar =)

Sedan måste jag lägga in en kommentar om dina tryck..jag är absolut intresserad av att köpa :) Hoppas det kommer ut info om hur man kan shoppa...jag länkar gärna till en ev internetshop om du skaffar en särskild sida...bara hör av dig så ska jag göra reklam :)

trevlig sommar!!!
Kram Maggi

Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Hon är så himla gullig i flätor! Och vilken underbar dag ni verkar ha haft :)
Här hemma används instagram MYCKET mer flitigt än uppdatering på bloggen .. smidigare när man har en massa annat att pyssla med ;)
Kram

2012-07-09 @ 19:14:45
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: jenny

Precis, allt är enklare med instagram på sommaren =) hihi

2012-07-11 @ 10:15:21
URL: http://jennynystrom.blogg.se/
Postat av: Kiwiberries

jag har också funderat på det där med instagram men har inte hunnit engagera mig så mycket, men är riktigt sugen på att skaffa det!

2012-07-12 @ 14:14:28
URL: http://kiwiberries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0