Julklappar lite sent..

Publicerat: 2012-01-15 Kl: 10:18:00 | I kategori: Högtider (Jul, Nyår, Påsk, födelsedagar) |


Jag kom precis på att jag ju faktiskt aldrig visade mina fina julklappar utan bara Alvas, och även om det är himla kul med barnrprylar så kan det ju vara kul med vuxenprylar ibland också! Jag har fotat massor ända sedan jag var liten så det är inte bara bloggen som gör att jag jämt fotar, och det har varit en tradition att lägga ihop mina presenter i en hög och tagit kort på dem för att kunna kika tillbaka några år senare!




Sköna stolsdynor så att man slipper frysa om baken, kommer från Rusta



Min favoritparfym är Clean Shower fresh och jag har säkert gjort av med minst tre fullstora flaskor de senaste åren, för att vara så dyr så är den väldigt odryg tycker jag men är ändå beroende av doften. I år tog den slut precis innan jul så jag passade på att önska mig den här presentboxen som hade alla de godaste Cleanparfymerna i samma box, så kan jag variera mig litegrann!



Randig köksmatta från Rusta den med!



.. Sen blev det lite smått och gott i form av böcker, en familjealmanacka från Isa form samt presentkort på massage! 


Sen har jag visst även glömt att göra del två i min årssammanfattning, den kommer väl innan året är slut hoppas jag hehe.. Nej men den kommer om några dagar eller så, inte för att nog någon har märkt att den saknades men för min egen skull! Jag tänkte att det är kul att spara i framtiden, orkar man inte skriva ut hela bloggen (som man såklart inte kan, det skulle ju bli typ flera tusen sidor..) så kanske man kan skriva ut årssammanfattningarna i framtiden!



Nu är det dags för mig att åka till jobbet så trevlig söndag på er!





Kommentarer
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Fina presenter! Familjekalendern har vi också, den är kanonbra!



Kram!

2012-01-15 @ 11:17:54
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Anna

Jättefina julklappar! Vi har också den där rusta mattan i u-köket. Blev ju perfekt där! Har en rosa likadan som man kan variera med när man blir less :)

2012-01-15 @ 14:47:09
URL: http://cyberkaka.blogspot.com
Postat av: Natalie

Im in love love love av din blogg! Och du ska veta att jag har smygföljt den länge nu och tycket helt enkelt att det var dags att lämna ett spår samt tacka för alla härliga inlägg du gör.



Så tusen tack för mysig läsning!



2012-01-15 @ 19:41:45
URL: http://lady7.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0