Vinnaren + fraktfritt på mina grafiska tryck!

Publicerat: 2012-12-08 Kl: 13:43:14 | I kategori: Elina Studio - Mitt företag |





Nu har jag dragit en vinnare i min tävling där priset var två valfria tryck från mitt företag Elina studio, jättekul att ni var så många som var med och tävlade! Eftersom jag inte hann ta bort tävlingsbilden från vänstermenyn igår så har jag även lottat bland er som tävlade efter att tiden gått ut. Även de som lämnade en kommentar i fel inlägg eller bara skrev på facebook är med och tävlar såklart, ja alla som deltagit på något sätt.

Vinnaren blev iallafall Elin Tegström, stort grattis till dig!!


Till er som inte vann, jag kommer att ha fraktfritt när man beställer från mig via min beställningssida på bloggen fram till fredag den 14 december! Men vill man att beställningen ska komma fram innan jul så måste man även betala samma dag, alltså senast på fredagen då det kan ta upp till tre bankdagar innan pengarna syns hos mig.


Så passa på att köpa ett tryck eller två i julklapp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0