En dag kvar att tävla om ett plagg från VinnieBell!

Publicerat: 2012-12-13 Kl: 08:18:00 | I kategori: Barnkläder |


 


Lucia idag, tjohoo vad mysigt! Klockan två är vi bjudna till Alvas förskola för luciatåg och julfika och det ska bli så himla roligt att se på alla barnen! Jag hoppas att Alva vågar stå framme och sjunga med de andra barnen den här gången, förra året vägrade hon att stå där framme och skulle bara komma och sitta i mitt knä ♥ Fast det har nog nog ärvt av mig isåfall, jag gillade inte heller att vara med i luciatåg/uppträdanden/skolavslutningar när jag var liten..

Sen så tänkte jag bara påminna om tävlingen som jag har i samarbete med VinnieBell där du kan vinna ett valfritt plagg för upp till 200 kr! På bilden har Alva på sig klänningen som vi fått från VinneBell, hur fin som helst verkligen, både tyget och själva modellen på klänningen! Här hittar du tävlingen som avslutas imorgon den 14:e.




Finaste ♥ Klänningen är lite stor åt Alva då jag tog en 104, men det gör inget tycker jag så den här kommer hon att kunna använda länge länge!


Hoppas att ni alla får en mysig lucia!





Kommentarer
Postat av: Helga

Vad fin hon blev i den =) Den kommer hon kunna ha länge länge!

2012-12-14 @ 09:46:37
Postat av: LILITH - boktokig mamma med Borderline

I år blev det inget luciatåg för Leo, han var hemma hängig, och hatar luciatåg. Men äldsta sonen och hans skola hade en helt underbar julshow.

2012-12-14 @ 11:05:19
URL: http://lilith.se
Postat av: Lottiz fotograferande fyrabarnsmamma

Superfin. Hoppas luciatåget gått bra.

2012-12-14 @ 21:46:28
URL: http://lottizdays.blogg.se
Postat av: Helga

Skulle jag kunna låna bilden och lägga ut på min facebooksida? :)

2012-12-14 @ 22:28:55
URL: http://vinniebell.blogspot.se
Postat av: louize

jag kunde inte kommentera ang den där onepiecen i inlägget efter denna.. hoppas den finns i stl 90 med :D e så sugen på att köpa en till sonen!

älskar klänningen i detta inlägg. det är en sån störtskön stil & stuk!

va heter du på instagram?
håller med dig, det är en bra app och helst om man e blogglat ;)

kram från en ny läsare

Svar: Hej! Men oj, jag hade visst glömt att svara på din kommentar! Ja men visst är den underbar, den är i dubbelstorlekar så det borde finnas storlek 86/92 till din son! Finns säkert på rea nu under mellandagsrean i någon webshop också :) På instagram heter jag elinochalva, jättekul att du börjat läsa min blogg förresten! kram Elin
Elin

2012-12-18 @ 19:16:18
URL: http://shapeful.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0