Lite bloggsnack!

Publicerat: 2012-08-29 Kl: 20:37:47 | I kategori: Allmänt |


Jag visste i samma sekund som vi cyklade hem (efter en superrolig kräftskiva!!) i kylan natten mot söndagen att jag skulle bli sjuk, jag bara kände det på luften. Såklart kände jag mig hostig och förkyld när jag vaknade på söndagmorgonen, och sen har det bara blivit värre för varje dag. Hej hösten!







Men däremot är det himla roligt att se att det har dykt upp en massa nya besökare helt plötsligt på bloggen! Precis vad jag behövde för att få lite bloggpepp, jag brukar alltid gå in på bloglovin via min egen blogg, och då hamnar jag på min egen sida där det står antalet prenumranter. Häromveckan när jag som vanligt gick in för att läsa mina favoritbloggar så hade det försvunnit typ sju prenumreranter på en dag, och då fick jag liite ångest att jag hade skrivit nåt extremt konstigt haha.. Men när jag loggade in på bloggen imorse så upptäckte jag att mitt eget inlägg låg på framsidan till blogg.se vilket gjorde att peppen kom tillbaks, superkul!

När jag ändå skriver om just bloggar så vill jag tipsa om att Eloge magazine nu har öppnat. Det är ett webmagasin som inriktar sig på bloggar, ett nytt nummer kommer ut varannan månad men hemsidan uppdateras regelbundet med nya tips. En av mina favoritbloggare Malin  är ansvarig för Familjesidorna, och hon frågade redan innan sommaren ifall jag ville vara med och svara på några frågor till premiärnumret så jag är också med på ett litet hörn!




Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej, jag har precis hittat din blogg när jag letade inredning till min dotters rum. Bloggen är mysig och du har bra smak när det gäller inredning! Dina grafiska tryck är jättesöta. Dessutom har jag en dotter som är ungefär lika gammal som din. Vi ska göra om hennes rum, bl.a. ska hon få en större säng när nu spjälsängen, som vi tagit bort ena sidan på, börjar bli trång. Har du något tips på någon fin säng? Det ska gärna vara en med förvaring undertill.
Mvh/Åsa

Svar: Hej Åsa! Tack för din kommentar, jättekul att du gillade bloggen och Alvas rum :) Jag har nog tyvärr inte något bra tips just på en säng, vi har fortfarande kvar Alvas spjälsäng och jag har inte hittat någon än som jag vill byta till! Men jag tänkte försöka få tag på en växasäng, gärna en äldre som man kan måla vit. Men jag vet att en kompis köpte en säng till sin son med förvaring under på Ikea, annars vet jag att det finns förvaringslådor i trä som man kan rulla in under sängen, kan det ha varit på Mio kanske jag såg en sån? Är inte helt säker dock! Kram Elin
Elin

2012-08-30 @ 21:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0