Första gången på bio..

Publicerat: 2012-08-29 Kl: 21:00:17 | I kategori: Allmänt |





Jag har varit jättedålig på att använde systemkameran hela sommaren, men ibland kommer tillfällen då man bara måste slita fram kameran och fota. Ni som följer mig på Instagram (@elinochalva) har redan sett de här bilderna från tidigare i veckan, Alva hade ju bio för första gången! Eller hon kallade det inte just bio eftersom hon inte ens vet vad det är, men hon var väldigt bestämd med att både Pippi, Alfons, Dockan, Molly, Roboten osv ville sitta med henne i soffan och se på Emil i Lönneberga. Det är vid såna tillfällen mammahjärtat smälter, jag tyckte att det var så himla gulligt ♥





Haha jag känner att det är just såna här inlägg som kanske inte är så jätteintressanta för någon annan än mig själv och typ Alvas mormor/morfar och farmor/farfar, men så blir det här ibland på bloggen! Själv tror jag att jag kommer tycka det är superkul att se tillbaka om tio år vilka som var Alvas mjukisfavoriter, och det tycker hon säkert själv också om trettio år.




.. Det var nästan att jag ville poppa popcorn för att få lite extra biostämning, men Alva fick nöja sig med ett äpple på sin första bio..






Kommentarer
Postat av: maria

Åå vad sött!

2012-08-29 @ 21:12:36
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se
Postat av: Carola

Hahah så söt hon är. Bio och allt <3
Idag kom postern med räven på! :-)
Det tog lite tid men fram kom den och vi blev verkligen positivt överraskade! Såååå fin irl!
Ska defenitivt köpa fler och då hoppas jag på ugglorna med regnbågen hihi.
Om två veckor ska vi flytta och därefter fixa vår nya lägenhet och barnrummen. Alvas stringhylla med alla saker på är ju verkligen vår stil. Vi har en del av burkarna så hihi.

Kram på dig!

2012-08-29 @ 21:24:00
URL: http://www.flottforsmatt.blogspot.com
Postat av: jennie

hej, shit va du inspirerar!! hur har jag kunnat missa denna blogg!! Nu är du i min favoritlista!! det är exakt så här jag önskar att jag kunde ha hemma och framförallt i min dotters rum!!

2012-08-29 @ 21:43:40
URL: http://sagobarn.vimedbarn.se
Postat av: Malin

Så sött att ha med alla sina "kompisar" på bio!
Sådana här inlägg tycker jag faktiskt också är kul att läsa, se vad andra barn hittar på för busigt.
Tänkte höra om det är okej att använda lite av dina foton på de barntavlor du gör till en önskelista jag håller på att göra till vår minstings dop. Ska lägga ut den på bloggen sen så alla gäster kan se vad hon "behöver/önskar sig" ?

MVH/Malin

2012-08-30 @ 08:39:11
URL: http://www.lantlivetpafjallet.blogspot.com
Postat av: Linda

Men ååh vad gulligt!

2012-08-31 @ 15:49:00
URL: http://phyllisholly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0