Mammas finaste!

Publicerat: 2011-09-06 Kl: 22:43:00 | I kategori: Alvas "modell" uppdrag |


Jag var inne på Hjärtat mitt och kikade runt lite grann på höstnyheterna, och då kom jag på att jag ju faktiskt aldrig har sparat bilderna på Alva sen de kom upp i webshopen tidigare i sommar. Alva fick ju äran att vara lite modell för kläder från märket Brigts & stripes igen, och eftersom bilderna försvinner för alltid när kläderna är slutsålda så var jag såklart tvungen att spara ner dem, det är ju ett fint minne att ha kvar! Det är ju en sån där grej som egentligen bara är superspeciellt för oss eftersom det är Alva som det handlar om, inte bryr jag mig om eller lägger märke till vilka barn som är med på andra webshopar.. Men man blir ju alltid lite extra stolt när det handlar om ens eget barn, mammas finaste ♥

Tidigare bilder som vi tagit på Alva är med regnbågskläderna från samma märke samt mössor. Regnbågskläderna  säljs fortfarande i shopen vilket gör att bilderna finns kvar än så länge, så dem brukar jag passa på att gå in och kika på ibland och bli lite extra stolt i mamma hjärtat.  Mössorna däremot är helt slutsålda så det är tur att jag sparat alla bilder!








Sötaste modellen!


Själv är vi just hemkomna från en spontan biokväll då några vänner hade biljetter över och vi samtidigt fick barnvakt av Alvas farmor och farfar. Lite stressigt blev det dock i slutet då jag slutade kl 17, vi var på stan 17.30, fick maten på hamburgerstället kl 17.40 och hade ätit klart på exakt fyra minuter innan vi skyndade oss till bion som började kl 18. Hur vi ändå lyckades trycka i oss både popcorn och varma chips är ju en gåta i sig, men är det bio så är det.. Det blev Jägarna 2 vilken var helt ok! Ingen film jag skulle ha valt själv men den var otroligt spännande och fängslande hela tiden så jag rekommenderar den till alla som vill ha spänning!


Kommentarer
Postat av: Mamma Evelina

Jag tyckte de var hon på bilderna :) Min dotter har just fått de gula settet med regnbågar :)

2011-09-06 @ 23:01:32
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Ida

Jätte söta bilder! Vad duktig hon är! :D

Bio var det längesen jag gick på..kanske börjar bli dags. Vart sugen nu när du berättade om erat besök! :)

2011-09-07 @ 13:19:23
URL: http://anyway.bloggsida.se/
Postat av: bitskemma

puh* det har tagit mig tre kvällar men nu har jag äntligen kollat igenom alla dina inlägg från start;) jag bara älskar din blogg!!

jag är också helt tokig i barnkläder och eftersom jag jobbar på lindex har det bärts hem otal med påsar till dottern!!

alvas rum är sååå fint!!

jag får massa inspiration av din blogg=))

2011-09-07 @ 22:29:51
URL: http://bitskemma.blogspot.com
Postat av: Dessi - Home and desire

Sötnosen! Kul att du sparar alla bilder! :)

2011-09-07 @ 22:45:52
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Melanie

Så fin så, söta tjejen!

vad roligt med bio, spec spontantbesök! Det blir det verkligen inte så ofta numera:)

2011-09-09 @ 13:08:19
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Så himla fin hon är! :D

2011-09-09 @ 21:18:54
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0