Favoriter från barnvänligt!

Publicerat: 2011-09-16 Kl: 20:38:00 | I kategori: Barnprylar |


Eget kollage med bilder lånade från barnvänligt


 

För några månader sedan hade jag turen att vinna ett presentkort hos Barnvänligt i en bloggtävling, men än så länge har jag inte hunnit göra min beställning vilket är lite ovanligt för mig som inte brukar ha några problem att shoppa loss. Varje gång jag går in och kikar i webshopen så blir jag helt tokig över alla fina saker som finns, jag vet inte alls hur jag ska kunna bestämma mig. Presentkortet var på trehundra kronor och det första Andreas sa när jag berättade att jag vunnit var ju att jag inte skulle köpa för mer än presentkortet, han känner mig alltför väl ... 

Egentligen behöver Alva ingenting speciellt just nu, men jag hade planer på en ryggsäck till dagis då jag sett att de sålde ryggsäckar med ugglor på tidigare, men de verkar vara slutsålda så den planen gick inte. Flugsvampslampan på översta raden hade jag köpt direkt ifall den funnits i rosa som jag sett den i för kanske ett år sedan. Jag kom ihåg att Andreas tyckte att det var onödigt att köpa den då Alva redan hade flera lampor, och det kanske det var iochförsig, men jag har ångrat lite grann sen dess att jag aldrig köpte den. Det är lite av mitt motto när jag shoppar - "köp först och tänk sen för tänker du för länge hinner det sälja slut".

Sen måste jag bara flika in lite snabbt att det har gått jättebra för Alva idag under den sista dagen på inskolningen. Hon var inte lika ledsen (ledsen men inte hysterisk) när Andreas lämnade och hon hade ätit jättebra med fisk och potatis under lunchen, så himla skönt att höra för mammahjärtat!


Trevlig fredagskväll på er! Jag tänkte sätta mig och rita lite grann så att jag kommer någon vart med mitt "starta eget företag med grafiska tryck till barnrummet"- projekt!



Kommentarer
Postat av: Kim

Min dotter har denna ursöta ryggsäck med uggla på...kanske är den du menar?!



http://www.boinkstore.com/sv/produkter/boink-klader/ryggsackar/ryggsack-uggla-skip-hop.html



Iaf så är den hennes favvo, ville bara tipsa om den ifall det är så att du "missat den":-)



Tack för en bra blogg!



Kim

2011-09-16 @ 21:22:32
Postat av: Caroline

Men ååå, vilket kärt besvär att välja något fint från den butiken. :) Själv har jag i kväll shoppat loss på en onödigt dyr ljusslinga till min sons rum som inte ens är färdigt ännu. Lite shoppingångest men den kommer bli perfekt! Några dyrare grejer kan han få mellan loppisfynden. :D



Ha en fin kväll!

2011-09-16 @ 21:22:41
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Kim

Ville bara tipsa om en helt underbar uggle-ryggsäck jag köpt till min dotter, jag är som du helt tokig i dessa söta djur:-)



http://www.boinkstore.com/sv/produkter/boink-klader/ryggsackar/ryggsack-uggla-skip-hop.html



Kanske var en sådan du menade men ville bara tipsa ifall du "missat den"..



Dottern älskar ryggsäcken och den sitter så bra och rymmer hennes alla grejjer till dagis:-)



Tack för en bra blogg!



Kim

2011-09-16 @ 21:24:45
Postat av: bitskemma

åhh jag älskar ditt motto haha;)

2011-09-16 @ 23:08:58
URL: http://bitskemma.blogspot.com
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥

Åh jag ÄLSKAR ditt motto och det ska jag minsann ta efter :)



Och jag älskar kaninlampan. Lite synd att den är så dyr. Annars hade jag köpt den direkt till tores rum, han som älskar kaninerna :)



Kram

2011-09-17 @ 08:11:23
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Det mottot hade jag behövt... Jag är istället en sådan som tänker hundra ggr innan så sakerna hinner ta slut...



Kram!

2011-09-18 @ 00:01:14
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Elin och Alva

Kim:



Tack för tipset, jag har kikat på dessa ryggsäckar förut och älskar dem, så det kanske blir en sån istället :) Ville bara använda presentkortet så att jag slapp lägga ut så mycket pengar hihi..



Kram Elin

2011-09-18 @ 22:08:08
URL: http://elinochalva.blogg.se/
Postat av: Erica

sparbössan är min absoluta favorit

2011-09-20 @ 14:43:17
URL: http://thereisnoplacelikehome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0