Nu kan vi rita hur mycket som helst!

Publicerat: 2011-11-02 Kl: 22:35:00 | I kategori: Barnprylar |



Jag märker att det visst nästan bara har blivit shoppinginlägg i form av bilder på shopping eller tips om shopping den senaste tiden, men det är såklart inte allt jag håller på med här hemma. Veckan har varit full av både jobb och sjukdomar då jag själv började känna mig lite halvkrasslig efter att Alva tillfrisknat, men det är nog bara att vänja sig vid att sjukdomarna går runt här hemma och idag känner jag mig faktiskt lite piggare trots att vi hade inventering ganska sent igår kväll på jobbet. Om några dagar har jag min andra rådgivning angående att starta eget, och jag försöker att förbereda mig så gott jag kan - otroligt kul och spännande!

Något annat lite kul var att jag upptäckte att bloggen helt plötsligt var med på framsidan av blogg.se igår när jag skulle logga in, alltid kul att nya läsare kikar in! Även om de flesta måste tro att jag är helt shoppingskadad av alla de senaste inläggen, och för att späda på myten ytterligare så tänkte jag faktiskt visa hur fin teckningsväskan som jag beställde för några dagar sedan är.. Jag blev supernöjd och den är nästan finare i verkligheten än på bild till och med! Den innehåller flera fack så att man kan sätta in teckningar från olika år eller hur man nu vill sortera, och lagom stor känns den också. Den kommer från märket Sebra som jag nämde tidigare i veckan, och jag beställde den från Blå elefant (199 kr).





Min tävling i samarbete med Blå elefant hittar du i här, du kan vinna ett presentkort värde 300 kr!



Kommentarer
Postat av: Camilla - Mamma till Olivia ♥

Jag ska också köpa den till min dotter, men väntar ifall jag vinner presentkortet ;)

2011-11-03 @ 09:04:47
Postat av: Anna S

Väskan var jättesöt!

Den kommer snart vara välfylld :).



Hoppas du får en bra dag!

Kram

2011-11-03 @ 10:01:53
URL: http://ansobloggar.se
Postat av: boosse

Fin väskan var, nu blir jag sugen, har funderat över förvaring nu när hon kommer att måla med alla färger hon fått.



Tack för gratulationen. Serpentiner har jag också tänkt men föröskte funder aut något mer.

Nej, då var det ju inte synd om henne :) Socker är ju inget nödvändigt, inte tårta igentligen men även om vi skulle ha bestämt oss för att inte ge henne skulle det vara svårt. Även om hon fick smaka på både vår och besökarnas tårta var hon framme vid bordet och tallrikar och förökte få nävarna fulla. Allt som alla andra äter vill hon med ha. Blir väl lättare när man kan prata med henne så hon förstå bättre, eller så blir det svårare för att hon blir mer medveten ;) Kram

2011-11-03 @ 22:04:49
URL: http://boosses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0