Minimango.se

Publicerat: 2011-11-26 Kl: 21:25:00 | I kategori: Barnprylar |


I veckan blev jag tillfrågad ifall jag vill vara med i bloggpanelen för en nystartat sajt som heter Minimango.se, och visst ville jag det! Minimango fokuserar på att sälja olika roliga och spännande produkter för barn, och varje vecka kommer det en ny vara som säljs till ett rabatterat pris just under den veckan. Så här skriver de själva!


"Vår idé är att sälja roliga produkter för barn 2-10 år i ett bloggliknande format med en ny produkt varje vecka. Veckans vara är något rabatterad för att driva till köp just den veckan. Produkten säljs såklart även efter att den legat som veckans vara. Vårt fokus är att ha produkter som är roliga och engagerande och som man inte kan hitta överallt. Varje vecka kommer det in nya spännande produkter."


Att vara med i bloggpanelen innebär att jag kommer att tipsa om de produkter jag gillar här i bloggen, och den här veckan är veckans vara en Wigglekart som går att köpa här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0