Min drömtapet från Mairo!

Publicerat: 2011-05-18 Kl: 20:21:00 | I kategori: Inredning |




Bilderna ovan är lånade från Dessi - home and desire och visar deras superfina hall! Gud vad jag blir sugen på att inreda vår nya lägenhet när jag ser bilderna från deras fina hem, och kika in på bloggen för att spana in resten av hemmet och bli inspirerad!


Vi har kollat en hel del på tapeter den senaste tiden då det nyligen var deadline på att bestämma sig vilka vi vill ha i nya lägenheten som vi flyttar till den första december ifall allt går som planerat, och när jag kollade runt efter lite inspiration på nätet såg jag en tapet som jag blev störtförälskad i inne hos en av mina favoritbloggar Dessi - home and desire.  När jag får en idé så har jag svårt att släppa den och kan knappt tänka på något annat, och nu visade sig det såklart att tapeten Svart Blomma från Mairo som den heter är helt omöjlig att få tag på. Jag har letat överallt, och var till slut tvungen att ge upp tankarna på den hur besviken jag än blev, men istället så valde vi den blommiga tapeten till höger nedan även om jag absolut inte har kunnat släppa tankarna på Mairos fina tapet..  Men får jag tag på den på något sätt i framtiden så är det jag som genast tapetserar om, någon gång borde den väl återkomma i sortimentet!


Är det någon som trots allt vet vart man kan få ta på Mairos tapet Svart blomma så får ni gärna tipsa mig!




Till vänster - min drömtapet från Mairo.  Till höger - vår kommande fondvägg i köket från Eco decorama

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag gillar den tapeten! Det är den vi har i köket och skåpet på Leias rum. Jag köpte den på Frapp.se men där finns den ju inte heller kvar så jag kan inte hjälpa dig tyvärr. Bolagret hade en kopia förut men jag kommer inte ihåg om den fanns på tapet eller om det bara var tyg... Jag ska hålla ögonen öppna.:)



Kram kram

2011-05-19 @ 09:39:40
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Dessi - Home and desire

Ja, den är fin! Hade också haft ögonen på den länge innan vi tapetserade upp den. Vi köpte ju också den på frapp.se och då var den billig, 295 kr rullen! Har du testat att mejla Mairo?



Kram!

2011-05-19 @ 10:07:59
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Ida

Den finns/har funnits på Iems i Jönköping A6. ÄLskar oxå den!

2011-05-19 @ 17:05:28
URL: http://chictbyida.blogg.se/
Postat av: Malin S

Jag älskar också Blomma och köpte den på frapp.se. Där verkar den dock ej finnas längre =( Vi har den turkosa på övervåningen och jag tröttnar aldrig på den. Lycka till i jakten! Förresten så var alternativ två fin också.

2011-05-20 @ 20:12:58
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0