Lite vårnytt!

Publicerat: 2011-03-08 Kl: 09:35:08 | I kategori: Shoppat |





Äntligen kan jag börja använda smycken igen, det har ju inte varit så praktiskt när man varit mammaledig då Alva bara vill rycka av alla smycken hon ser. Hon är en riktig bling- bling- tjej och pekar jämt på klockor och smycken och vill att personen som bär dem ska ta av dem och ge till henne så att hon får ta på sig dom själv.. Alla ovan kostade 29.50 st


Superfina klänningar som finns i massor av färger för 99 kr st. Jag kom hem med en blommig och en mörkgrå, men det kommer garanterat att bli fler färger framöver. Modet är ju så himla kort just nu med magkorta tröjor vilket inte passar mig alls, så när jag hittar något jag gillar nu så köper jag flera färger..

Jeanstights älskar jag, så himla sköna om man jämför med vanliga jeans!
.
Självklart har jag inte kunnat jobba i flera dagar nu utan att köpa hem lite nya kläder från jobbet, det finns ju så himla mycket fina vårkläder nu och jag behövde verkligen uppdatera garderoben lite grann. Eller behövde är nog inte rätt ord, men jag ville så några nya plagg blev det!
.
Idag är jag ledig tillsammans med Alva medans Andreas jobbar, vi har gjort så att han jobbar de dagar jag är ledig eller jobbar kväll. Jag jobbar nästan alla helger och många kvällar så det funkar bra för oss att göra så, men det tråkiga är ju såklart att vi typ aldrig är lediga hela familjen tillsammans. Idag skiner solen ute och jag börjar faktiskt få lite vårkänslor, så jag och Alva ska hålla oss utomhus så mycket som möjligt då jag från och med imorgon jobbar sju dagar irad så det gäller att passa på!

Kommentarer
Postat av: Ida

Måste vara farligt att jobba på HM och se allt nytt som kommer in =)

Mysigt med ledig dag!

2011-03-08 @ 10:01:21
URL: http://chictbyida.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det översta armbandet var jag riktigt sugen på men jag vet att jag kommer tappa det pga magnetknäppningen. Men samtidigt så gör det inte så mycket när det inte ens kostar 30 kr!;)



Kram

2011-03-08 @ 10:41:40
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Dessi - Home and desire

Grymt fina saker du shoppat hem! Jag längtar så efter vanliga kläder :)

2011-03-08 @ 15:38:06
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Mickan

Fina fynd du gjort. :)

Kramar

2011-03-08 @ 18:43:54
URL: http://angel-like.com
Postat av: Sofia - Mamma till Vera

Ohh..va mycket fint! Klänningarna var helt i min smak, ska definitivt kika på dom nästa gång jag är nere på stan:))

KRAM

2011-03-09 @ 11:41:32
URL: http://sofiaemilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0