Lite smått och gott..

Publicerat: 2011-06-13 Kl: 11:10:23 | I kategori: Shoppat |




Badsandaler, sandaler och matchande solglasögon från h&m. Dock lite tveksamt om skorna passar, de fanns bara i storlek 20-21 och Alva har 21 på sina andra skor.


Jag var inte riktigt beredd på värmen som kom i slutet av förra veckan då vi haft kallt och regnigt så länge, så jag shoppade lite nödvändigheter till Alva. Mest skor eftersom hon inte hade ett enda par sommarsandaler. Sånt där är lite typiskt mig, hon har en fullproppad garderob med typ fyrtio klänningar men inga sandaler.. Lite typiskt mig är även då att inte bara nöja mig med ett par, hela fyra par rikare blev hon!



Solglasögonen på sne men kan man bli coolare?



Två stycken Kavatskor fick jag hem på posten, båda två är köpta på tradera men såg ut nästan som nya. Jag har hört många gånger att man helst inte ska köpa skor begagnat till barn, men när de är så små och växer ur dem så fort så känns det som att de inte har hunnit bli speciellt slitna. Soldräkten kommer från h&m och var den enda som fanns kvar, annars är jag inte så förtjust i Hello kitty. Fast det verkar Alva vara och det är väl det viktigaste..


Sen blev det även lite smått och gott till mig själv, nämligen denna VITA I-PHONE 4! Jag är kär och redan beroende, så himla smidigt att kunna kolla bloggar när man har en minut över!




Min nya kärlek..

Kommentarer
Postat av: Helena

Älskar Iphonen :) Kommer aldrig byta telefon

2011-06-13 @ 12:02:13
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh vill oxå ha en iphone och vit såklart! Får bli när jag börjar jobba igen...

Kul med skor till barn, sååå sött!

2011-06-13 @ 14:44:50
URL: http://chictbyida.blogg.se/
Postat av: Jannie

Du gör ju sådana kanonfynd på Tradera så hälften hade räckt!! ; )

Jag försöker ofta komma ihåg att kika in där,men kommer ihåg det typ var fjortonde dag o då hittar jag då fasiken ingenting fint.Snyft snyft....



TACK!Underbara du!Satan vad glad jag blev av de orden.O mallig med för den delen.Verkligen stort tack!Från hjärtat!

hoppas ni har fått en härlig start på vecka!

Puss till Finaste Elva från Victor o en hög kramar från mig



PS Vilken kanonidé!Det bokar vi med en gång tycker jag!Perfekt o ha en bokad prao plats en sisåsdär 15 år i förväg...ha ha ha Sötaste du!

2011-06-13 @ 17:21:55
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Dessi - Home and desire

Är sjukt nöjd med min iPhone! Perfekt att kika i bloggar när man har lite tid över! :)

2011-06-13 @ 20:17:41
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Melanie

Tycker skorna från h&m är lite stora i storleken (nu har jag dock inte så mycket att jämföra med än då...), för Moa har ett par i str 19 från Converse och dom känns snart för små. medans hon har 18/19 i dom från h&m och det ser ut att passa ett tag till. Det är väl som med kläder kanske, olika beroende på märke...

Varför ska man inte köpa skor begagnat?



Men vilken snygg telefon, blir lätt avis!

2011-06-14 @ 07:18:31
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: Erica

åh jag vill också ha en vit!!:-) Har bara sett svarta den senaste tiden. Vilken opertör har du valt?

kram

2011-06-15 @ 11:53:35
URL: http://thereisnoplacelikehome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0