Alva hjärta Hjärtat mitt!

Publicerat: 2011-06-23 Kl: 20:45:00 | I kategori: Alvas "modell" uppdrag |


 

Några av alla bilder vi tagit på de fina kläderna från Brights & Stripes. Vi har skickat iväg en bunt med bilder till Hjärtat mitt så väljer hon ut de bilder som passar!

 


 

En superrolig grej som vi hållit på ett tag med här hemma är att Alva åter igen har fått äran att modella kläder för webshopen Hjärtat mitt! Tidigare har hon fått vara modell för mössor och regnbågskläderna från märket Brights & stripes. Den här gången blev det också kläder från samma märke, men med lite andra mönster!  Nu är jag definitivt inte någon fotograf så det hade blivit stor skillnad ifall ett proffs hade fotat i en studio istället för i vår hall, men så seriöst är det inte utan det viktiga är att man ser hur kläderna ser ut på ett barn! Jag själv blir så himla glad och stolt över att Alva får vara med om det här och jag hoppas att hon tycker att det är kul när hon blir större och kan se tillbaka på alla bilder!



Sen är det ju faktiskt så också att för varje bättre bild så finns det tio sämre, här är några exempel på de kort som jag aldrig skickade med, tror inte de hade platsat i webshopen haha..


 

Inte så mycket modellmaterial men världens finaste ändå ♥

Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

SÅ fin hon är när hon spexar lilla Alva! :)



Ha en skön midsommar kära du!



KRAM!

2011-06-23 @ 21:21:04
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: ★ emma, mamma till julia (foto) ★

tack snälla :) ja det är alltid fint med ljust och fräscht i en lägenhet men man sover ju bättre om det är mörkt i sovrummet :) allt bra med er då? händer nå kul imorgon? kram

2011-06-23 @ 21:51:00
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Helen

Vilka härliga bilder tror nog hon blir stolt och glad över den upplevelsen när hon blir äldre.

Glad midsommar!

kram Helen

Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Åh vad roligt att ni fått möjlighet att vara med igen, roligt att se sötnosen agera modell. Härliga bilder! Ha en underbart skön midsommar vännen, kramar!

2011-06-24 @ 08:17:08
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥

SÖtaste modellen är lilla Alva absolut :)



Önskar er en härlig midsommar!!

Kramar

2011-06-24 @ 08:19:23
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: kela

söta alva :-D Man kan ju inte vara allvarlig jämt och ständigt heller :-D

2011-06-26 @ 00:15:51
URL: http://www.kelascrappar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0