Ännu fler barntapeter..

Publicerat: 2011-01-07 Kl: 09:38:00 | I kategori: Inredning -Barnrum |


Tapeten med moln heter Claudia och finns även i blått och vitt, bården med kullar heter Lisa

Tapeten ovan heter Lilly och finns i flera färgställningar

Den fina tapeten med hus heter Kaspar och finns bland annat i grön, rosa, blå och vit

Alla bilder ovan kommer från Sanberg


Jag kan ju inte låta bli att kika runt på fina barntapeter till Alvas kommande rum trots att det är evigheter kvar innan vi flyttar och att pappan i familjen kanske vill ha något att säga till om också, men dessa tapeter från Sanbergs kollektion Kaspar & Saga II Book är ju bara för underbara! Mest gillar jag nog den fina tapeten Lilly med kullar och landskap!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag bara fullkomligt fastnade för den överst! Älskar ju moln som du vet sen innan ; - )

Alla tapeter var superfina!



Spännande med nytt hus/lägenheten! Att få flytta in i något nygjort måste vara en sådan lyxkänsla & att få inreda är så roligt!



Gillade husen du fick i julklapp,jättefina verkligen! : - )



Önskar er en mysig fredag!



KRAMISAR

2011-01-07 @ 09:43:39
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Vilka härliga barntapeter! Jag gillade nummer två ... skulle passa så bra in när Edvin leker med sina små flygplan :)

Kram!

2011-01-07 @ 10:16:35
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv

Åh där var nästan alla våra barntapeter med ;) haha. Var glad att du inte har tre rum att köpa tapeter till kan jag bara saga. Aootch sa det i plånboken ;)



Kaj, Kaspar och Lilly blev det inför kommande renovering. Kändes dock galet att vi satt upp Kaj för bara några månader sen i Alvins rum, men vad gör man då om man ska flytta, kan ju inte direkt riva ner dom ;) Och jag MÅSTE ha den igen. Haha.

2011-01-08 @ 15:52:14
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0