Nya mössor till samlingen

Publicerat: 2011-01-13 Kl: 11:56:00 | I kategori: Barnkläder - I Alvas garderob! |


 
Blå mössa med små får och grön mössa med moln, båda kommer från Frithiof och finns hos Hjärtat mitt

 
Förra månaden fick ju Alva äran att vara mössmodell åt webbutiken Hjärtat mitt, och som tack så fick vi välja två stycken mössor åt Alva! Jag älskar mössor så det var lite svårt att välja då alla var så fina, men det blev till slut dessa två från Frithiof.

Den gröna mössan är egentligen lite stor och kommer nog inte att passa förrän om ett år eller så, så jag tyckte egentligen att vi skulle välja en av de mössor som är lagom just nu trots att jag tycker bäst om molnmössorna. Andreas tyckte dock att hon ändå har så mycket kläder och mössor så att det kunde vara bättre att ha en mössa vi kunde spara.


Andreas - Men det kan väl vara bra att ha en mössa till nästa vår, hon har ju så många mössor redan, säkert FEM STYCKEN ..

..och så suckade han som om fem stycken var helt galet mycket..


Jag - Eh ja fem stycken. Precis.





.. Eller femton men vem räknar..
Trackback
RSS 2.0