En kväll med tjejerna!

Publicerat: 2011-01-25 Kl: 21:00:26 | I kategori: Allmänt |





Jag älskar den här bilden på Alva och min fina vän Moa, den är dock inte tagen ikväll utan förra veckan då vi tog modellbilderna för Brights & stripes, Moa hjälpte till att underhålla Alva så att hon skulle sitta still mer än en sekund..


Nu är jag precis hemkommen från en härlig kväll tillsammans med några av mina fina tjejkompisar, det blev först middag ute, pizza & salladsbuffé för att sen gå hem till en av tjejerna och bara umgås. Vi har känt varandra allihopa sedan vi var små och har haft mycket kul genom åren, och med våran dåliga humor och alla roliga minnen vi har gemensamt så  blev det några timmar av skratt! Precis vad jag behövde ikväll, jag måste bara bli bättre på att ta mig tid och komma bort några timmar lite oftare för man blir ju så mycket piggare och gladare när man kommer hem! Innan jag blev gravid med Alva föddes träffades vi minst varje helg och pratade ofta i telefon några gånger i veckan så det blir ju ganska stor skillnad att bara träffas någon gång i månaden.

Nu håller Andreas på att natta Alva medan jag ska sätta mig och läsa lite bloggar , jag har knappt hunnit läsa bloggar alls de senaste dagarna så nu måste jag läsa ikapp alla bloggar jag följer! Men även om jag inte hinner läsa en blogg på flera dagar eller till och med en vecka så läser jag alltid ikapp till det inlägget jag läste sist, man vill ju inte råka missa någonting :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack för en mysig kväll.. du är bäst! Puss Puss

2011-01-25 @ 21:10:42
Postat av: jasmine

Vilken fin tröja alva har på sig, FINA färger!!

2011-01-25 @ 22:21:58
URL: http://jassenilsson.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Jätte fin bild!

Och jag håller med om att man får massor av ny energi när man träffar tjejerna :) Tror att dom flesta mammor är dålig på det ... jag är riktigt usel i alla fall! För med två barn finns det helt plötsligt ännu mindre tid.



Tack för awarden också! Har gjort dom båda. Men sju nya sanningar kan jag nog komma på ;)



Kram!

2011-01-26 @ 07:16:43
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Jannie

vilken härlig kväll det låter som!

Ens tjejer är verkligen guld värda!Kramar

2011-01-26 @ 07:45:11
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: Johanna - mamma till Leia

sv: haha ja. jag fick verkligen sitta o stirra hur länge som helst innan jag fattade vatusan det var, haha :D

2011-01-26 @ 08:09:35
URL: http://johannaostblom.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack för awarden!:)



Det där var ju en urgullig bild! Hur fin som helst!



Kram

2011-01-26 @ 09:25:16
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Katarina

Jepp det var en kanonkväll! Tack och puss på dig Elin o Moa o Liisa. Kram vi höres!

2011-01-27 @ 18:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0