Brights & stripes

Publicerat: 2011-01-17 Kl: 14:05:00 | I kategori: Barnkläder |



Eget kollage med bilder från Hjärtat mitt


Regnbågar känns väldigt rätt just nu till våren med alla härliga färger, och jag kan tipsa om dessa fina kläder ovan med både moln och regnbågar som kommer från Bright & stripes! De går att köpa hos Hjärtat mitt som är en av endast fyra återförsäljare i Sverige. Jag har även en extra anledning att älska dessa plagg och det kommer fler inlägg om det senare i veckan :)

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Vilka fina kläder! Måste nog övertala sambon om att barnen behöver lite nya kläder ;)

Kram!

2011-01-17 @ 14:49:07
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Jannie

Vilka härliga färger!Superfina plagg!

Tusen tack snälla du för hjälpen!du har nästan blivit som en personlig inredare åt mig.hi hi hi

Men du har ju så fantastiskt många bra o fina ideér!

Önskar jag hade haft iaf hälften...

Tack för sidan oxå.Nu har jag oxå vart inne o beställt.Härmis är jag...



Missat Solsidan??Ghaaaa!Du MÅSTE bara se den.

Helt underbar serie.

O när jag ändå håller på o tackar.Tusen tack för de urgulliga orden om Victor.Blir så glad!

Massa massa kramar

2011-01-17 @ 15:06:24
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: AnnaSara

Måste bara kommentera efter att ha tittat in här ett flertal ggr... så mysig blogg med massa inspiration! Har själv en liten tjej på 1,5 år så jag känner igen mig i mycket + det stora inredningsintresset. Fortsätt så och ha det så bra =)

2011-01-17 @ 15:22:38
Postat av: Jojjo

Vilken underbart mysig blogg du har. Helt klart en ny favorit!

2011-01-17 @ 17:29:56
Postat av: ELINOCHALVA SVARAR!

AnnaSara & Jojjo :



Tack så mycket båda två för era snälla ord, jag blir superglad över att ni gillar min blogg :) Kram Elin

2011-01-17 @ 18:16:25
URL: http://elinochalva.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Synd dom inte görst i stora storlekar bara

2011-03-24 @ 09:27:24
URL: http://kaptenbeckbyxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0