Bilder från Hjärtat mitt!

Publicerat: 2011-01-27 Kl: 12:24:00 | I kategori: Alvas "modell" uppdrag |




 



Den sötaste modellen ♥

Nu finns alla bilder på Alva när hon modellar för Brights & strips kläder uppe i webshopen, och vi är såklart jättestolta över vår fina tjej! Nu återstår bara problemet vilka av plaggen vi tyckte bäst om, för som tack för att vi ställde upp och fotade kläderna får Alva behålla två stycken plagg! De är så himla fina allihopa, mjuka och sköna och sitter jättebra så jag har lite beslutsångest, men jag har bestämt att vi ska välja en hängselbyxa och en tröja, frågan är bara i vilka färger!

Idag har vi spenderat hela förmiddagen på öppna förskolan och nu sover Alva som en stock, och jag ska nog för ovanlighetens skull lägga mig och vila lite och se ett avsnitt av Top model på datorn. Våran morgon startade redan klockan fem när Alva plötsligt var jättepigg och ville leka.. Det ville inte hennes trötta föräldrar men det tog nästan till klockan sex innan hon somnade om igen, annars brukar hon somna om väldigt snabbt bara hon får sin napp och snuttefilt men hon kände väl på sig att vi var extra trötta imorse, bustjejen..

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Jag förstår att ni är stolta över er fina modell!

Kläderna är jättefina!



Kl 5 vill man INTE gå upp nej. Att det ska vara så svårt att förstå ;).



Kraaam

2011-01-27 @ 13:02:54
URL: http://ansobloggar.blogg.se/
Postat av: Emma

Förstår mycket väl att ni är stolta över er lilla tjej! Jättefina bilder på Alva & hon verkar verkligen trivas i rampljuset : - )



TACK vännen för dom fina awarden jag fått av dig! : - ) Blev jätteglad!

Nu återstår att se vad jag kan skriva ihop! Hihi!



Hoppas allt är bra med er denna torsdag innan helg & att ni får vilat en sväng nu på eftermiddagen!



Största Kramen

2011-01-27 @ 14:41:48
URL: http://jemsi.blogg.se/
Postat av: Helen

Så söt hon är lilla modellen önskar att min skrutt också kunde sitta så fint för att få åtminstonde ett kort;P.

(ps har ett litet tips på min blogg hur man kan bli av med lite presentpapper hihi).Tror du känner igen pappret;P.Tyvärr funkar inte mina länkar men inlägg-lite pyssel...

:)

Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Åh jag förstår att du är jätte stolt!! :D



Kram

2011-01-28 @ 16:59:08
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: sara

Vilken söt liten modell, jag förstår att ni är stolta! =)

2011-01-31 @ 09:40:53
URL: http://missmantyniemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0