Lite nytt till vårgarderoben!

Publicerat: 2011-02-15 Kl: 11:27:53 | I kategori: Shoppat |




Jag chansade och köpte med mig ett par tygsneakers från Lindex utan att prova, men de satt perfekt! Nästan så att jag måste försöka få tag i de svarta också..

Tre svarta toppar och en blå klänning med skärp, en riktig Elin-klänning så den blev jag mest nöjd med! Allt från Cubus förutom toppen som ser grå ut som är från Lindex. Vi har inte Cubus här i Umeå så det var nog därför jag hittade så mycket..

 


Förutom Ikea hann vi såklart även besöka Birsta Köpcentrum som ligger vägg i vägg och gå i lite klädaffärer! Jag hade bestämt att jag absolut inte skulle köpa ett enda plagg till Alva utan bara titta på kläder till mig själv, och det lyckades väldigt bra! Jag börjar jobba om två veckor igen så jag behöver verkligen uppdatera garderoben med lite vårnytt. Sen att jag köpte tre svarta tröjor som absolut inte är våriga är ju ganska typiskt mig.. Jag blev iallafall jättenöjd med köpen och försökte att mannekänga kläderna för Andreas när jag kom hem på kvällen, men han såg tydligen ingen skillnad mot alla svarta toppar jag redan har i garderoben, typiskt killar..



Kommentarer
Postat av: Jessica A

Snygga skor! Jag väntar på ett par vita converse min syrra köpt åt mig i Malaysia.... men vi ses inte förrän om en måad så jag får hålla mig - och det lär väl inte vara barmark förrän då heller!

2011-02-15 @ 11:47:35
URL: http://sturegatan3.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

Snygga skor!!! De andra plaggen oxå =)

2011-02-15 @ 12:48:49
URL: http://chictbyida.blogg.se/
Postat av: AnnaSara

Fiiina ugglor, åh kanske måste surfa in och kika...

Fina kläder du shoppat också, speciellt från Cubus eftersom jag själv jobbar där ;) ha en fortsatt bra vecka!

2011-02-15 @ 18:49:59
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Så snygg skorna var! Måste kika på dom jag också ... och jag gillar också mörka tröjor. Känns mest "praktiskt" då dom fungerar jämt :)

KRAM!

2011-02-16 @ 08:17:48
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0