Nytt i Alvas garderob från Bright & Stripes

Publicerat: 2011-02-02 Kl: 10:39:00 | I kategori: Barnkläder - I Alvas garderob! |




Lila och blå tröja med regnbågar, båda kommer från Bright & stripes och går att köpa hos Hjärtat mitt



Gladaste tjejen i finaste tröjan!



- Mamma kan du sluta störa mig när jag sitter i myshörnan och läser?
 
Det blev lite nytt i Alvas garderob igen, men dessa två plagg fick  vi som tack för att vi ställde upp och fotade Alva i kläderna från Brights & stripes för webshopen Hjärtat mitt! Jag hade först tänkt att välja den underbara hängseldressen, men jag gick faktiskt inte på utseendet denna gång utan valde två tröjor istället då de känns mest användbara. Alva har redan två hängseldressar och hur fina de än är så tycker jag att det är lättare med vanliga byxor när man byter blöja, och ett sånt fint plagg ska inte bara hänga på en galge i garderoben oanvänt! Men nästan så att jag börjat ångra mig lite, typsikt mig..

Något tråkigt som hände nyss var att systemkameran har pajat, hur ska jag klara mig utan kamera tills den blivit lagad!! Eller om vi har otur går den väl inte att laga så att vi måste köpa en ny, hej då sparpengar.. Det var någon plastmojäng som lossnat och lagt sig under objektivet, jag tyckte väl att det var konstigt att bilderna blivit så suddiga de senaste korten, se bara på den översta bilden på tröjorna.. Men efter det så blev alla bilderna svarta så då gick det inte ens att ta suddiga bilder längre :(
Trackback
RSS 2.0