Villervallashopping

Publicerat: 2011-02-01 Kl: 16:53:06 | I kategori: Shoppat till Alva |


Randig velourklänning och sommarklänning med stjärnor från Villervalla


2 pack pyjamaser med fordon (Alva lär ju börja brumma när hon ser den!) och tröja från Lindex


Imorse när vi vaknade kände jag mig hyfsat pigg, lite feber och ont i halsen kanske men det kändes bättre än igår vilket ju var positivt! Alva är bara snorig och förkyld men feberfri och lika pigg som vanligt, men då hon var lite grinig igår kväll sov hon ända till åtta imorse!! Vilken sovmorgon, men eftersom Andreas väckarklocka ringer klockan sju blev jag väckt då, typiskt..

På eftermiddagen fick vi besök av min pappa som lekte med Alva medan jag passade på att åka ner på stan en snabbis med min mamma, jag håller på med mitt ångest-evighetsprojekt, nämligen Alvas fotoalbum och behövde köpa både fler album och pennor. Kanske att det råkade slinka ner några plagg till Alva också i påsarna men jag var bara tvungen att köpa de fina plaggen från Villervalla då det var 40 % rea, sen hade jag inte tänkt att köpa mer barnkläder på ett tag.. Men vilken tur för mig då att Alvas snälla mormor inte behöver följa den regeln, så av henne fick Alva den fina tröjan och pyjamaserna från Lindex, tack tack! Alva har växt ut flera av sina pyjamaser den senaste tiden så det var faktiskt ett nödvändigt köp för en gångs skull..

Nu i efterhand känner jag att det kanske inte var så smart att fara ut med feber för jag blev inte direkt piggare av det, (bara under tiden jag shoppade, då var jag plötsligt jättepigg) men Alva har bara sovit en gång idag så förhoppningsvis somnar hon tidigt!

Kommentarer
Postat av: Liw

Är det rea nere på , ja vad heter butiken i saga? I så fall måste vi nästan packa oss ner jag och Mait.. Svårt att motstå..



Tack för tipset angående overall. Vi tänkte köpa en Pop overall på rean men när jag skulle betala i webbshopen var den slut, grymt dålig butik. Dagen efter var så klart alla vinteroveraller slut även i den fysiska butiken nere på stan. Surt sa räven men inte så mycket att göra åt. Får se om vi kan hitta en begagnad, kan nog vara prisvärt också.



Jo, världen är verkligen liten. Särskilt ume :-)

2011-02-01 @ 19:38:14
URL: http://liwetochvardagen.se
Postat av: Ida

Fina kläder! Ellie har en body i samma mönster som veluorklänningen fast den e lite stor än...

2011-02-01 @ 20:11:33
URL: http://chictbyida.blogg.se/
Postat av: Sanna Mamma Till Skrutt

Åhh vilka fina kläder, nu blev man ju genast shoppingsugen igen:) konstigt att det är så roligt det där=) hehe!



hihi blev så full i skratt när jag läste din kommentar i min blogg om rosa, jag är PRECIS likadan, köper också saker efter färg o då rosa såklart.. haha!=)



Hoppas du blir bättre snart, krya på dig!



kram kram!

2011-02-01 @ 20:30:33
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/
Postat av: Bettan

Så fina kläder, härligt när man kan göra fynd på rean. Hoppas du mår bättre imorgon, krya på dig!



Kram!

2011-02-01 @ 22:24:39
URL: http://haradso.blogspot.com
Postat av: Linda

Vilka fina kläder :)

Hon kommer bli jätte glad för sina kläder :)

2011-02-02 @ 08:32:45
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Smidigt när andra shoppar åt en när man har "shoppingförbud"!;)



Kram

2011-02-02 @ 11:44:48
URL: http://uppsalamamman.blogspot.com
Postat av: Jannie

Godmorgon fina du!

Vilka härliga kläder du har shoppat!Kan tro att damen behövde lite nytt...ha ha ha Hon MÅSTE ju bara ha en garderob som svämmar över eller??

Lilla sötfian!

Hoppas du känner dig helt 100 idag!

Tack snälla!Vimplarna är nu på plats.O för att va totalt talanglös på pyssel så är jag hyfsat nöjd ändå.hi hi hi Ska ta kort lite senare!

Ha en härlig dag!KRAMAR

2011-02-03 @ 07:15:17
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0