Fotoutmaning Dag 3 - En familjemedlem!

Publicerat: 2011-02-06 Kl: 11:51:00 | I kategori: Fotoutmaning |




Bästa brorsan ♥

Jag har inte lagt upp så mycket bilder på  familj och vänner i bloggen hittills, men idag gör jag ett litet undantag då fotoutmaningen dag 3 består av en bild på en familjemedlem! Jag tycker att bilden ovan på min bror Tomas är så himla fin, den är tagen i somras när vi grillade hemma hos Erik och Elin! Vi umgås jättemycket tillsammans allihopa, både middagar, fester och semesterresor!

Igår var vi hemma hos oss  tillsammans med Tomas och Nina och vår kompis Jampe och käkade pizza och såg på melodifestivalen, som de flesta andra misstänker jag! Den enda låten jag kommer ihåg idag hur den gick var Dannys låt In da club, den spelar om och om igen i min hjärna vilket väl borde betyda att den förtjänade att vinna! Då jag varit sjuk hela veckan var jag så himla trött, så jag gick och la mig vid 22.30 medan de andra satt uppe några timmar till! Men nu har Alva faktiskt börjat sova riktigt bra på nätterna, ungefär varannan natt så sover hon typ hela natten utan att störa oss. Så det är nog bara en tidsfråga innan jag också orkar hålla mig vaken längre än 22 på lördagskvällarna :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt att hon sover bättre!

Kram på er

2011-02-06 @ 13:44:05
URL: http://chictbyida.blogg.se/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Jättefint porträtt!



Vad kul du kom ihåg tävlingen hos Stina-Lee, ja det var lilla jag som vann husbokhyllan, overkligt men vilken lycka! :-)



Skönt att Alva sover bättre, det hoppas jag min lilla fröken med kommer göra snart. Idag höll jag henne vaken extra länge för att jag hoppas det ska ge någon effekt. ;-)



Kramar

2011-02-06 @ 20:54:08
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Ps, jag lägger in dig i länklistan ang fotoutmaningen nu med! :-)

2011-02-06 @ 20:59:27
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: i min lilla lilla värld

Sicken pudding hihihi

2011-02-06 @ 21:38:11
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0