Fotoutmaning Dag 2 - Favoritpryl

Publicerat: 2011-02-05 Kl: 10:00:14 | I kategori: Fotoutmaning |





haha ignorera den smutsiga skärmen, små kladdiga fingrar har varit där och petat..

Fotoutmaningen dag 2 består av att visa en bild på favoritprylen, och eftersom jag tror att en ettåring inte räknas som en pryl har jag valt något som jag använder ungefär jämt - nämligen datorn. Jag försöker att komma på ibland vad man gjorde på fritiden innan internet tog över, men jag kommer knappt ihåg.. Tror inte att den behöver någon närmare presentation, jag använder den till allt. Jag ser knappt på tv längre utan när jag ser en serie så ser jag den på datorn när jag har tid. På tal om serier så kan jag rekommendera Stylisterna som visas på kanal5play, typ som Top model fast målet är att bli stylist på Sofis mode  - exakt min typ av program och jag längtar till varje avsnitt! Någon fler som följer Stylisterna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0