Åkpåsar från The buppa brand!

Publicerat: 2011-02-08 Kl: 19:17:28 | I kategori: Barnkläder |



Åkpåsar från The buppa brand , jag önskar mig den med färgglada blommor!


Dessa superfina åkpåsar ovan från The buppa brand har jag kikat på flera gånger och velat köpa till Alva, men tyvärr delar inte Andreas min åsikt att vi behöver en ny åkpåse.. Den svarta åkpåsen från Teutonia som vi äger nu är jag inte alls nöjd med då den redan börjar kännas trång för Alva samt att det glider ner från ryggstödet exakt hela tiden så att Alva också glider ner i åkpåsen. Så den här gången är det inte bara för att jag  tycker att den är fin utan för att vi faktiskt behöver den! Just nu säljs dessa fina till extrapris på Campadre fram till den 13 februari så jag har ganska exakt fem dagar på mig att övertala Andreas hehe..


Är det någon av er som har en åkpåse från The Buppa brand och hur länge har den passat till era barn isåfall? Det känns som att man vill har en åkpåse som passar hela nästa vinter också då Alva fyller två år..

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Jag har den vita till tore och är nöjd med den! Tror att han kommer att kunna ha den nästa vinter med (han är då 1,5 år) utan problem. Vet kompisar som har elodie till sina 2-åringar och jag har för mig att dom är lika långa?

Kram!

2011-02-08 @ 20:39:57
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Mickan

Vilka fina åkpåsar. Klart du ska köpa en ny när det är rabatt och allt. ;) Hoppas övertalningen går bra.



Kram

2011-02-08 @ 21:52:47
URL: http://angel-like.com
Postat av: Emma

Jättesnygga åkpåsar! Jag som köpte en för bara ett tag sedan annars hade jag också slagit till ; - )

Förstår att du också vill slå till men att du vill kolla läget först med hur länge man kan använda den. Men nog borde de fungera när Alva är 2 år?! Hoppas du får svar : - )



Hur mår ni annars?

Jag fick beställt hem en liten "Alva" mössa från hjärtat mitt i förra veckan. En turkos med moln : - ) Himla fin & mjuk!



Stor Kramis till er sötnosar

2011-02-08 @ 22:08:53
URL: http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0