En liten påse..

Publicerat: 2011-04-03 Kl: 17:19:58 | I kategori: Shoppat till Alva |




T-shirten med ugglor kommer från H&Ms samarbete med Unicef (79.50)




Det här är nog det enda gråa plagg som Alva äger, eller har ägt för den delen. Jag gillar ju lite mer färgglada kläder som ni kanske har märkt men den gick inte att motstå med alla ugglor. Och så är ju jag ändå lite partisk såklart och tycker att Alva är världens finaste vad hon än har på sig!


Ok, lite ironiskt kanske med ett shoppinginlägg direkt efter att jag skrev att jag ska försöka att inte shoppa så mycket, men det har varit clubdagar på jobbet så jag kom såklart hem med en liten påse.. Men jag köpte bara sånt som jag VET att jag kommer att köpa senare iallafall, så jag kände att det var lika bra att köpa det när det ändå var lite billigare!



Trekvartsleggins till sommaren, kommer att passa perfekt till Alvas alla klänningar! Fler färger kommer det också att bli, men de turkosa och röda var slut i Alvas storlek. Förra sommaren köpte jag nog alla färger som fanns tror jag, men så använde hon dem också i princip varje dag hela sommaren.



Jag själv fick också några småsaker, men konstigt nog inte ett enda klädesplagg. Istället blev det två blommiga sjalar (59.50) och två skärp (49.50). Jag vet faktiskt inte varför jag nästan alltid köper två stycken av någonting, i vanliga fall kanske man försöker att bestämma sig för en av dem, men jag köper alltid båda två ifall jag är osäker på färgen..

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad synd att den inte var färgglad! Men Alva klär ju i allt =)

2011-04-03 @ 19:39:37
URL: http://chictbyida.blogg.se/
Postat av: Lilla H

Jag är lika dan köper ofta samma plagg i olika färger!

2011-04-03 @ 20:11:46
URL: http://haleyborg.blogg.se/
Postat av: Dessi - Home and desire

Härligt med shopping! :) Klart man ska passa på när det är Clubdagar ;) Jag är också ett fan av mer färg! :)

2011-04-03 @ 20:50:15
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Fia

Men det är ju såååå kul att shoppa =)

2011-04-04 @ 11:18:42
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/
Postat av: Andrea

Joooo jag har köpstopp... men jag fuskade ;) När jag väl fick möjligheten att köpa den kunde jag inte motstå det, den går ju egentligen inte att få tag i. Annars försöker jag hålla köpstoppet så gott det går, förutom för saker det finns behov av förstås (lillprinsen växer ju så det knakar). Men okynnesshoppingsköpstopp :p

2011-04-05 @ 14:16:07
URL: http://frusvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0