Borta bra men hemma bäst!

Publicerat: 2011-04-17 Kl: 22:32:10 | I kategori: Shoppat |




- Hmm vad är det här för spännande som mamma kommit hem med..



Klart att Alva ville hjälpa till att packa upp (läs riva ut allt på golvet och försöka klämma sönder lite grejer) min resväska så fort jag kommit hem!




Nu har jag kommit hem efter en helt underbar helg i Stockholm som både innehöll god mat, bio, strålande sol och lite shopping. Eller ganska mycket shopping. Jag tänkte fota mina köp imorgon, men några av sakerna kan man ana på bilderna ovan. Det blev många små inköp till Alvas rum, eller kommande rum kanske jag ska säga. Just nu är hennes rum nästan så fullt som det kan bli, så flera av sakerna köpte jag med tanke på rummet i den nya lägenheten som kommer att vara större med mer förvaring. Men jag kunde inte låta bli att köpa några prylar när jag upptäckte butiken Room som hade produkter från både Blafre design, Ferm Living och Rice - jag blev som ett barn i en godisbutik och det var så kul att få klämma på alla saker som jag bara sett på nätet!

Annars har helgen gått fruktansvärt fort, även om det såklart var härligt att få komma hem och pussa på Alva. Vi bodde på hotell Rica Slöjdgatan som för övrig hade den godaste frukostbuffé jag nånsin ätit, speciellt brieosten.. Jag återkommer imorgon med lite med om helgen och alla shoppingfynd, för nu är det dags för mig att gå och sova. Trots att jag borde vara utvilad nu efter två hotellnätter så är jag nästan tröttare än innan vi åkte då vi har varit på språng från morgon till kväll, och såklart vaknade jag innan halv sju båda morgnarna trots att jag kunde sova så länge jag ville - så typiskt..



Sen vill jag återigen tacka alla er som röstar på oss i tävlingen om Sveriges snyggaste barnrum, jag är så himla tacksam för varenda liten röst! Jag ber om ursäkt om det blir tjatigt, men just nu så ligger vi på fjärde plats vilket är så otroligt att jag knappt kan tro att det är sant! Därför kommer jag att fortsätta att länka till tävlingen så länge den pågår då mycket kan hända nu den sista veckan!


Vill du rösta på Alvas rum så gå in här, det går att rösta en gång per dag fram till den 26 April, tack ♥







Kommentarer
Postat av: Linda

Kolla in min auktion på bloggen :)

http://liiiindanilsson.blogg.se/2011/april/auktion-scraf-haklapp.html#comment



har två: en med scarf & haklapp och en med mussliskålar.

2011-04-18 @ 08:01:58
URL: http://liiiindanilsson.blogg.se/
Postat av: Dessi - Home and desire

Verkar som ni haft en toppenhelg! Den där kroken har jag också köpt till vårt barnrum :)



Kram Dessi

2011-04-18 @ 08:09:14
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Ida

Vad härligt det låter! Ser fram emot shoppingfynden =)

Kram

2011-04-18 @ 09:31:51
URL: http://chictbyida.blogg.se/
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Så kul med en helg i stockholm! Ser fram emot att se dina fynd du gjort :)

Kram!

2011-04-18 @ 12:50:24
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: maja-Style & Life by Leia

Underbart med lite shoppingtid:) men ja....visst är det skönt att komma hem igen.



Älskar Alvas frisyr....hon är så bedårande att jag nästan storlnar:)



Kramar

2011-04-18 @ 13:53:02
URL: http://styleandlifebyleia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0