Välkommen till min nya blogg!

Publicerat: 2010-09-26 Kl: 11:17:23 | I kategori: Allmänt |


Idag var det dags för babysim för första gången för Alva, har sett fram emot det jättemycket och vi var igår inne på jobbet och köpte ett par jättesöta prickiga badtrosor åt henne! Såklart blev hon sjuk igårkväll, jättteförkyld och hostig vilket gjorde att jag fick typ en timmes sömn totalt inatt då hon var så ledsen och hade svårt att andas, och babysimmet fick vi skippa. Då hon har sovit ganska mycket idag har jag istället ägnat mig åt att lägga upp bilder från alvas nya rum på styleroom.se , samt starta en blogg! Tänkte mest skriva för min egen skull, som en dagbok att titta tillbaka på när Alva blir större. Alla säger att den första tiden går så fort, men den går ännu fortare! Alva har fyllt åtta månader och är ingen liten bebis längre, hon har precis fått sin första tand och snart kryper hon fram. Hon är en bestämd tjej, men oftast glad och nyfiken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0