Ny bloggdesign

Publicerat: 2010-09-28 Kl: 09:33:14 | I kategori: Allmänt |


Ok, jag visste inte att det var så avancerat att ändra design på bloggen, jag hade fått för mig att det bara var att välja en design och klistra in bilder och text hur som helst, men det var visst lite fel.. Så här 5 timmar och flera misstag senare har jag äntligen lyckats ändra design med hjälp av www.tescho.se. En tjej som erbjuder gratis designer och guider som t om nyborjare som mig klarar av! Några gånger ville jag slänga datorn i golvet och skrika högt, men det kan man inte göra nu när man har barn, det är bara att ta ett djupt andetag och le. Hur sur och ledsen man än är så får man ändå låtsas vara glad så att inte Alva blir rädd. I förrgår slog jag knät i hörnet på våran säng, det har blivit lite trångt där sen spjälsängen pressades in bredvid. Fick jätteont och klagade hela dagen hur ont jag hade. Såklart slog jag i exakt samma knä i sängen igår också, och fast jag egentligen höll på att ramla omkull av smärta och ville bara grina så lyckades jag kasta mig i sängen med Alva som jag höll i famnen, och låtsades fejkskratta som om det var en rolig lek. Alva tyckte då det var kul allafall..
Glad fast mamma gör illa sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0