Roligt att leka mitt i natten..

Publicerat: 2010-10-28 Kl: 13:25:01 | I kategori: Alva 0 -1 år |


Jag har hört många säga att deras barn som varit i Alvas ålder vaknar mitt i natten och är vakna ganska länge innan de somnar om, men de problemen har vi aldrig haft. (Däremot gnäller hon i sömnen hela natten men det är ju ett helt annat problem..)

Tills inatt.

Jag vaknade klockan tre av känslan att det var någon som kollade på mig, och när jag öppnade ögonen såg jag detta. Världens gladaste Alva som såklart blev jättelycklig att jag äntligen var vaken! Hon var så himla söt att jag bara ville skratta åt henne, men jag ville inte att hon skulle bli ännu piggare så jag lade ner henne i sin säng några gånger vilket var lönlöst. Hon älskar att klättra i sin spjälsäng, det är väl som en klätterställning för henne skulle jag tro, så efter en stund lyfte jag över henne i vår säng då hon brukar somna om direkt då.
.
Vilket hon såklart inte gjorde inatt. Hon låg och filosoferade en stund, babblade på, klappade händerna massor, och ville mest krypa runt. Till slut somnade hon igen men det var inte en pigg mamma som klev upp imorse om man säger så. Men det var bara att pallra sig upp som vanligt och bege oss till Öppna förskolan! Mysigt som vanligt med sång och lek!
Såhär såg det ut inatt! Bilden är såklart arrangerad i efterhand, hur mycket jag än älskar att fotografera så klev jag inte upp inatt och fotade...

Kommentarer
Postat av: Mickan

Hehe. Så söt hon är! :D Busfrö!

2010-10-28 @ 14:42:45
URL: http://angel-like.com
Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Haha, känner igen det där.. :P så gör vår Alva

2010-10-28 @ 19:16:31
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Mickan

Det tycker jag du ska göra! Min är snart slut. :P



Tack så mycket. :) Det var jättekul att fotas i studio, men svårt, och DYRT! Men roligt att ha lite proffsiga bilder på sig själv. :)

Kramar

2010-10-28 @ 19:54:36
URL: http://angel-like.com
Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Tack för din kommentar! :D Otroligt söt tös du har! :)



kram

2010-10-28 @ 21:28:14
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0