Regnbågens alla färger

Publicerat: 2010-10-21 Kl: 09:47:00 | I kategori: Barnkläder - I Alvas garderob! |


Jag upptäckte en sak igår när jag stod och hängde tvätt. I vanliga fall ogillar jag verkligen att tvätta, hänga tvätt och vika in den i gareroberna, tycker det är så himla tråkigt och ofta hänger tvätten en vecka innan den plockas ner.

Förutom när jag tvättar Alvas kläder. Då älskar jag helt plötsligt att tvätta, står och småler när jag hänger tvätten, sniffar lite på kläderna och tycker det känns så himla mysigt när jag sorterar in hennes små plagg i färgordning i hennes klädskåp.

Fast det är ju inte så konstigt att man får lyckokänslor när det ser ut så här på torkställningen! Typ som om en regnbåge expoderat!






Mycket roligare att tvätta färgglada barnkläder än tråkiga svarta kalsonger!
Trackback
RSS 2.0