Jag ser det snöar..

Publicerat: 2010-10-14 Kl: 12:21:53 | I kategori: Vardag |


Efter den sämsta natten på flera veckor med max en timmes sammahängande sömn, var det som vanligt på torsdagar dags för ett besök på öppna förskolan. När jag kom ut tyckte jag att det kändes som regn i luften, bara för att upptäcka efter någon minut att årets första snö har kommit hit till Umeå!

Efter några mysiga timmar med lek och sångstund gick vi hemåt för en stund sedan. Då såg det ut såhär...

Vitt vitt vitt i Umeå idag!

Tur att jag hade regnskygg på vagnen, men det skyddade tyvärr inte mina genomblöta kalla fötter i snöslasket. Resten av dagen stannar vi nog inomhus, jag känner inte riktigt samma behov som när jag var liten att gå ut och göra snöänglar i snön...

Kommentarer
Postat av: Mickan

Jösses! Snö redan!? :O

2010-10-14 @ 23:58:32
URL: http://angel-like.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0