Äkta fredagsmys

Publicerat: 2010-10-02 Kl: 16:30:11 | I kategori: Allmänt |


Fredagskvällen spenderades med vad man verkligen kan kalla för fredagsmys. Det började med att Andreas kom hem från jobbet och överraskade mig med blommor! Helt utan anledning också, han tyckte att jag behövde muntras upp lite då jag varit så trött den senaste tiden på grund av alla sömnlösa nätter. Det uppskattades verkligen, det var nog flera år sen jag fick blommor sist!

Kanske beror det lite på att jag är helt värdelös på att ta hand om levande växter, vi har bara plastblommor här hemma förutom två stycken levande garderobsblommor i köket som jag kommer ihåg att vattna ungefär 2 gånger per år.

Sedan fick vi besök av Tomas och Nina vilket resulterade i en kväll med pizza, lite vin, mycket snacks och jättetrevligt sällskap! Alva hade också en bra kväll, hon var på gott humör fram tills hon somnade hyfsat tidigt vid 20.30. Synd bara att jag inte fick så många timmars sömn under natten, men Alva verkar inte lika förkyld idag så förhoppningsvis sover hon lite bättre inatt.

Nu, dags att bege oss till berghem där vi ska bli bjudna på en av de godaste maträtter som finns, plankstek!





Kommentarer
Postat av: linda-mamma till Tyra

Hej Elin! Vad trevligt med en bloggläsare, så himla kul när folk lämnar avtryck och kommenterar! Norrlands huvudstad tolkar jag som Umeå och inte Sundsvall där jag kommer från ursprungligen? Jättesöt är hon lilla Alva! Hoppas ni haft en bra helg!

2010-10-03 @ 08:47:27
URL: http://linmackblogg.blogg.se/
Postat av: Elin

Åhh vad kul att du bloggar, denna ska jag följa :) Och vilken fin blogg du fått till, måste försöka att fixa till min så det blir lite snyggare. Inte dåligt med blommor, måste berätta för Erik så kanske han fattar piken ;)

2010-10-03 @ 20:48:25
URL: http://eelinws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0