Babysim

Publicerat: 2010-10-24 Kl: 14:16:13 | I kategori: Alva 0 -1 år |


Idag var det äntligen dags för babysim igen, vi har missat två lektioner pga alla förkylningar men Alva och Andreas var tillräckligt friska idag medan jag satt och tittade på medan dom plaskade runt. Alva såg väldigt lycklig ut när hon fick plaska och äta på roliga badleksaker, men det första dyket som det var dags för idag var verkligen inte populärt. Jag tror att vi får avvakta ett tag till med dyk, hon får hålla sig över ytan istället. Synd bara att lektionen bara är 30 minuter, man hinner knappt komma dit innan det är dags att åka hem igen!
.
Trivs som en fisk i vattnet!
.
När vi kom hem satt vi och lekte på golvet som vanlig, och medan jag vände ryggen till typ 10 sekunder lyckades Alva krypa fram till bordet och ta sig upp så här! Som ni ser så satte jag mig brevid för att ta emot henne ifall hon skulle falla omkull, och såklart så slutade det med att hon slog huvudet i en stol. Men jag kan ju inte skydda henne exakt varje sekund från att göra sig illa, så hur gör man?
.

Resten av dagen ser jag fram emot kvällens me&i-party och hoppas att jag hittar några fina och roliga kläder till Alva!

Kommentarer
Postat av: ♥ Anna S

Jag tänkte på dig igår när jag såg en liten pojke med Mops-kläderna på i vårt centrum.

Han hade gröna byxor och en grå cardigan, skitsött!

Hoppas du hittar lite kul plagg ikväll!!



Kram

2010-10-24 @ 16:33:26
URL: http://ansobloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0